Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului pentru restaurante


Detaliu pentru invitatia numarul 286236
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Cod de identificare fiscala: 10668016
Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti
Telefon: (4021)203.41.22
Fax: (4021)203.41.72
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului pentru restaurante
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50882000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru restaurante (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: - prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului pentru restaurante
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.03.2011 08:14
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI, JUD. ILFOV
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI, JUD. ILFOV
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 44, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Situatia personala a operatorilor economici: -formular nr.1-declaratie privind neîncadrarea înprev. art. 181-formular nr. 2 -declaratie privind eligibilitatea-formular nr. 3-certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta.Capacitatea de exercitare a profesiei: -certificat constator si certficat de înregistrare.Informatii privind cond. de sanatate si securitate în munca-Formular nr. 4.Garantie de participare în valoare de 880 lei.
Gratuit prin intermediul SEAP.Achizitorul va mai contracta servicii similare în anul 2011.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer