Achizitie publica - Contract de prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului de reprografie din dotarea OSIM /2012
Detaliu pentru invitatia numarul 330261
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330261/22.06.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului de reprografiedin dotarea OSIM /2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCICod fiscal: 4266081, Adresa: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Telefon: 021 3113248; 0724252202, Fax: 021 3123819
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului de reprografiedin dotarea OSIM /2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de reparare si intretinere a echipamentului de reprografiedin dotarea OSIM pentru anul 2012, cu posibilitate de prelungire cu 4 luni, cf.HG 925/2006. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri= 155400 lei fara TVA, iar valoarea maxima cuprinde si posibilele prelungiri= 243400 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 50313000-2 - Repararea si intretinerea echipamentului de reprografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2 % din valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 3.108 lei . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P.si va fi prezentata si la sediul OSIM (conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, si va avea valabilitatea mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei. in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO89TREZ7005025XXX000278 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4266081.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA, va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr.10) ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( art.89 si art.86 din HG 925/2006 actualizata).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica.Pentrupersoane juridiceromane: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( model formular nr.2).2. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul" .3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul".Ambele certficate vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificatul de participare cu oferta independenta cf. Ordin 314/2010;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG34/2006. Conform Ordinului ANRMAP 170/2012: - Ministrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de afaceri - Ordonator Principal- Director General OSIM - GABOR VARGA- Director Economic - SIMONA NECHIFOR-Director Juridic - LIVIU BULGAR- Consilieri Juridici - GRATIELA COSTACHE, MARUDA MARIUS- Sef Birou Achizitii Publice- VARODIN IULIA HERMINA- Expert Achizitii Publice- DOBRE MARIAN ADRIAN- Expert - EDUARD VLAD Pentrupersoane juridiceromane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau in copie "conform cu originalul" din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3).2.Bilantul contabil la 31.12.2011 sau la 30.06.2011(avand in vedere prevederile Legii contabilitatii nr.82/1991) inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara.3.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani.4.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Document privind experienta similara (model formular nr.4).Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (volum cantitativ si valoric).2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.3.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul.Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul - asociere/subcontractare.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul - asociere/subcontractare.In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea sa fie legalizata. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 16:07