Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de prestari servicii de reparatii si intretinere auto


Detaliu pentru invitatia numarul 357005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 357005/20.01.2014
Denumire contract: contract de prestari servicii de reparatii si intretinere auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRAILACod fiscal: 5848584, Adresa: STR. PIETATII NR. 1-3; BRAILA, Braila, Telefon: 0239/671111;694400, Fax: 0239/694400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de prestari servicii de reparatii si intretinere auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: contract de prestari de servicii de intretinere si reparatii pentru autosanitarele Serviciului de Ambulanta Judetean Braila.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 155.51 - 571, 480.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP) se constituie pentru fiecare lot ofertat. GPpe fiecare lot: LOT1 Vw-1500 lei; LOT2 Iveco-1300 lei;LOT3 Mercedes-4288lei;LOT4 Citroen-1200 lei;LOT5 Fiat Ducato?800 lei;LOT6 Ford- 2100lei; LOT 7 Dacia?90 lei.Perioada de valab. a GP trebuie sa acopere perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, perioada de valab. a GP va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.GP se constituie prin virament bancar in contul RO13TREZ1515005xxx008360, deschis la Trez mun.Braila sau prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar sau printr-un instrument de garantare constituit in favoarea ac, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Dovada constituirii GP se va posta obligatoriu in SEAP(scanata) pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa contina in clar denumirea aut. contr in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006: pentru pentru Lot3 Mercedes -2144 lei. Neconstituirea si neprezentarea GP pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati cf legii in cat. IMM, GP va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. GP constituita intr-o alta moneda, cursul leu/valuta pentru conversia valorii va fi cel publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din OUG34/2006 cu modif.si completari-formular1 si formular3;(in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu existra prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens);2.declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69?1 din OUG34/2006 cu modif.si completari-formular2Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Uscatu Viorica - manager general;Dr. Tigirlas Victoria - director medical;Ec. Poparlan Meluta - director economic;Ing. Perianu Viorel Elefterie - director tehnic(presedintele comisiei de evaluare) ;As. Bratucu Rodica - asistent sef ;Ing. Constantin Georgel - sef serv. Miscare si exploatare auto(membru in comisia de evaluare);Ec. Penes Laurentiu - sef serv. A.T.A.P.P.(membru in comisia de evaluare) ;Ec. Mihaescu Corina - membru in comisia de evaluare ;Ing. Iordache Carmen - inginer(membru in comisia de evaluare) ;Ing. Musat Laura - inginer(membru de rezerva in comisia de evaluare) .3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul, care sa ateste ca sociatatea nu este inregistrata cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor;4.Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor;In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantul poate depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG 925/2006 cu modificari si completari.5.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform ordinului 341/2010 emis de ANRMAP)-formular 4=documentele scanate si incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica si/sau semnatura olografa a reprezentantului legal = 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actualizate la data limita de depunere a ofertelor(obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator)Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante certificatul in original sau copie legalizata in cazul in care certificatul este prezentat in forma "copie cu originalul"persoanele fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana)2. autorizatie tehnica emisa de RAR(in conf. Ordinul 2131/2005 emis de Ministerul transporturilor, constructiilor si turismului) pentru autovehiculele si operatiunile solicitate prin caietul de sarcini corespunzatoare lotului/loturilor ofertat/ofertate, valabila la data limita de depunere a ofertelor=documentele scanate si incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica si/sau semnatura olografa a reprezentantului legal =
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 07:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer