Achizitie publica - Contract de prestari servicii de scanare si microfilmare de documente din fond arhivistic
Detaliu pentru invitatia numarul 304467
OFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCI
Cod de identificare fiscala: 4266081
Adresa: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti
Telefon: 021 3113248; 0724252202
Fax: 021 3123819
Denumire invitatie: Contract de prestari servicii de scanare si microfilmare de documente din fond arhivistic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79961330-0 - Servicii de microfilmare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de scanare si microfilmare de documente din fond arhivistic
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.07.2011 10:56
Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, str.Ion Ghica nr.5, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, str.Ion Ghica nr.5, sector 3, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 180, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063. Certificat fiscal4. Certificat de atestare fiscala5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului6.Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.7.Fisa de informatii generale8.Bilantul contabil la 31.12.20109.Cifra de afaceri peultimii 2 ani.10.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.11.Document privind experienta similara12. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.13.Obligatii contractuale în desfasurare, daca este cazul.14.Documente care confirma certificarea standardelor claitatii, conform caietului de sarcini.15.Declaratie privind calitatea de participant la procedura16.Garantie de participare în cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 3.600lei.
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP si pe site-ul institutiei www.osim.ro