Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de spalare, dezinfectie, uscare si calcare a inventarului moale din unitatile spitalicesti cu paturi


Detaliu pentru invitatia numarul 322455
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA CARANSEBES
Numar invitatie: 322455/23.03.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de spalare, dezinfectie, uscare si calcare a inventarului moale din unitatile spitalicesti cu paturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA CARANSEBESCod fiscal: 3228209, Adresa: CARANSEBES, str.Gradinilor nr.12, Caransebes, Telefon: 0255/516361, Fax: 0255/516361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de spalare, dezinfectie, uscare si calcare a inventarului moale din unitatile spitalicesti cu paturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de prestari servicii de spalare, dezinfectie, uscare si calcare a inventarului moaleinclude si serviciile de colectare, transport, livrare a ambalajului necesar colectarii inventarului moale murdar /curat ? conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantia de participare este 2.600, 00 lei se constituie in conf cu art.86 din HG 925/2006?.prin virament bancar sau instrument de garant emis incond legii de o soc bancara sau de osoc de asigurari care se prezintain original incuantumul si pt perioada prevazuta in doc de atribuire Contul IBAN in care se poate face viramentul este : RO89TREZ1825041XXX000069 deschis la Trezoreria Caransebes.ACEASTA SE CONSTITUE PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE (transmitere) A OFERTELOR, RESPECTIV ...ora ...00 Lipsa garantiei de part va conduce lao oferta inacceptabila conf. art. 36 alin . (1) din HG925/2006, respectiv art.33 alin.(3) lit b).In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatoruluivaloarea garantiei de participare, conform art. 278^1alin (1), lit a), OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractuluiconform prevederileart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 : -1. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, sau-2. prin retineri succesive, conform prevederile H.G. nr. 1045/2011, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA, cu valabilitate pana la31.12.2012 si oricum inainte de inceperea executarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie privind eligibilitatea - completarea- formularuluinr.1Cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic (firma) si pentru administratori/actionariDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 litera a, b, c, c^1, d, e din OUG.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? formularul nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 ? formularulnr. 4Consiliul de administratie: Domnul Strejariu Filip Petru ? rep. Consiliului Local al municipiului CaransebesDomnul Smultea Traian - rep. Consiliului Local al municipiului CaransebesDoamna Bratu Ana ? rep. Primarului municipiului CaransebesDomnul Luca Dragos ? rep DSP Caras-SeverinDoamna Popovici Marinela -rep DSP Caras-SeverinDomnul Miculescu Nicolae - rep. Colegiului Medicilor Caras-Severin, membru cu statut de invitatDoamna Buchman Maria ? rep. OMAGMAMRCaras-Severin, membru cu statut de invitatComitetul director: Domnul Dr. Borcean Gheorghe ? Manager Spital municipal de urgenta Caras-SeverinDoamna Dr. Baldea Aida ? Director medicalDoamna Ec.Malaescu Maria Director financiar contabilMembiri comisiei de evaluare: D-na Ec.Malaescu Maria Director fin. contabil- presedinte Dl Vladu Petru Comp.Achizitii Primarie- membruD-na Tutul Eugenia Comp.Investitii Primarie- membruDl. Juica Ioan Comp.Juridic Primarie- membruD-na Mesenschi Aurelia Comp.Achizitii Spital ?membruD-na Stefan Andreia Comp.informatica Spital - secretarCertificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copielizibila semnata si stampilata conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii labugetul general consolidat.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copielizibila semnata si stampilata conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor fi descalificati ofertantii care nu prezinta documentele solicitate. Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de O.N.R.C., copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice- Autorizatia de functionare sanitara emisa de directiilede sanatate publica teritoriale din subordinea Ministerului Sanatatii, precum si orice alt document edificator considerat necesar din care sa rezulte asumarea de catre operator a responsabilitatilor privitoare la legalitatea desfasurarii activitatii care face obiectul prezentului contract, conform HG 1030/2009, privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si pentru functionarea obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita certificatul de inregistrare(CUI) si anume: in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.! Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, recomandam autoritatii contractante solicitarea acestui document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele fiscale competente in copie, semnata si stampilata conform cu originalul;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformite CE pentru produsele utilizate pentru indeplinireaprevederilor contractuale (detergenti , substante dezinfectante);
-Certificat de calitate eliberat de organismele acreditate., Aviz din partea Ministerului Sanatatii pentru acest gen de activitate, avize sanitare (autorizari) pentru echipamentele ce urmeaza a fi utilizate si pentru agentii de spalare si pentru masinile de transport a inventarului moale murdar / curat in afara spitalului, in baza Ordinului nr. 1025/07.12.2000 al Ministerului Sanatatii privind serviciile de spalatorie pentru unitatile medicale, Declaratia pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de securitate si sanatate a muncii ( legea 319/2006)., Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii., Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice: utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , mijloace de transport si alte mijloace de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de serviciiDeclaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer