Achizitie publica - Contract de prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata a lenjeriei din spital in spatiile ofertantului
Detaliu pentru invitatia numarul 324925
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324925/24.04.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata a lenjeriei din spital in spatiile ofertantului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. BrasovCod fiscal: 4443280, Adresa: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Telefon: 0268/475949 int.103, Fax: 0268/475268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata a lenjeriei din spital in spatiile ofertantului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de spalatorie si curatatorie uscata a lenjeriei din spital in spatiile ofertantului, cod CPV 98310000-9Ofertantul va asigura igienizare lenjeriei din cadrul spitalului in spatiile proprii, conform cerintelor din caietul de sarcini si va asigura transportul acesteia de la spital la el si de la el la spital
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1040.00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar/ numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006?O.P. in contul RO26TREZ1315005XXX000151.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin scrisoare bancara (fiind valabila pe toata perioada derularii contractului) sau prin retineri succesive din sumeledatorate din facturi partiale, conform art. 90 din Hg nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire: Manager- Dr. Lucia GuzunDirector Medical- Dr. Cristina ColtDirector Financiar-Contabil Ec. Rozalia BalcaDepunerea unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)Depunerea unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva; Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.1Autorizatie emisa de Autoritatea de Sanatate Publica- pentru spalarea-curatarea lenjeriei provenita din unitatile medicale, conform prevederilor Ordinului MS nr. 1030/2009, a Ordinului MS nr. 1025/2000 si a Ordinului MSp nr. 261/2009, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Autorizatie de transport pentru lenjeria de spital, conform prevederilor Ordinului MSF nr. 1030/2009, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat ISO 14001/2005 pentru activitatea de spalare si curatare a textilelor, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Autorizatie de mediu, aferenta desfasurarii activitatilor reglementate de codul CAEN 9601, emisa de catre Autoritatea Publica Teritoriala pentru protectia mediului, conform prevederilor Ordinului nr. 1798/2007, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort, Informatii privind informatii generale ale ofertantului, inclusiv cifra medie de afacerideclarata sa nu fie mai mica de 207.360, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara - cel putin unui contract similar- valoarea minima impusa este de 103.680, 00 lei, Informatii privind recomandari din partea altor beneficiari/clienti, Informatii privind asigurarea personalului de specialitate, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace, Informatii privind propunerea tehnica cu respectarea prevederilor Ordinului MSF nr. 1025/2000, Informatii privind avizul sanitar cu respectarea prevederilor HG nr. 925/2000 si a Ordinului MS nr. 1182/2005, Informatii privind lista detergentilor si dezinfectantilor utilizati Informatii privind certificatul ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Punctanjul financiar se acorda astfel: a)cel mai scazut dintre preturi se acorda 60 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P financiar n= (pret minim/pret n) x 60
Programul propus pentru prestarea serviciilor
20
Descriere: Componenta tehnica.Pentru programul propus pentru prestarea serviciilor se acorda 20 de puncte. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: -pentru un alt program decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel;P tehnic n= (program /programul n) x 20
Termen minim de executie
15
Descriere: Componenta tehnica. Pentru termen minim de executie se acorda 15 puncte. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: -pentru alt termen decat cel prevazut la pct.2, se acorda punctajul astfel: P tehnic n1= (durata minima de executie / durata minima de executie n1) x 15.Durata minima de executie: 24 de ore de la primirea-predarea lenjeriei din spital .
Transport
5
Descriere: Componenta tehnica. Pentru transport se acorda 5 puncte, exclusiv ofertantilor care include in pret si transportul cu mijloace proprii a obiectelor de spalat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:15