Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii dezinsectie pe raza mun.Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 350620
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC INTRETINEREA PEISAGISTICA A SPATIILOR VERZI SA GIURGIU
Numar invitatie: 350620/17.07.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii dezinsectie pe raza mun.Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC INTRETINEREA PEISAGISTICA A SPATIILOR VERZI SA GIURGIUCod fiscal: RO29780028, Adresa: str.Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Telefon: +40 246214204/126, Fax: +40 246217416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP(www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii dezinsectie pe raza mun.Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de servicii si implica realizarea dezinsectiei atat aeriene cat si terestre: - aerian -cu aeronavasau elicopterul prin pulverizarea cu insecticide avegetatiei din zonele periferice, dintre blocuri, zonele de case si luciului de apadinintravilanul municipiului pe o suprafata de1500ha, Tratamentul se realizeaza dimineata si seara, pentru a evita descompunerea substantelor chimice, graficul de lucruse va stabili de comun acord cu beneficiarul.- la sol, 21 ha la spatiile verzi din jurul blocurilor, parcuri, scuare, etc-cu pompe de stropit cu raza mare de actiune- pulverizatoare- atomizoare
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 2.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.Curs referinta BNR leu/euro la data de 29.05.2013=4, 3497 lei.Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1.In numerar prin ordin de plata sau fila CEC in contul RO 92BTRL 01901202W86301XX deschis la Banca Transilvania, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.2.Instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3.Depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante, din str. Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu.
Garantie de buna executie
Cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din forme, conform art.90 alin (1)-(3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitate;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
-Declarartie?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
-Declarartie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1;
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si cel local, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
-Declaratie privind calitatea de participant-Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - persoanele care aproba/semneaza documentele emise: Director General-Dumitru Eugen-comisia de evaluare oferte: Presedinte: Oprisa Marcel;Membrii: Teodorescu Mariana;Sirbu Mitica;Penciu Maria;Clejan Mihaela;Motrici Mirela; Certificatul Constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri in demeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, 1.Bilantul contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3ani, 2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, 3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. (www.w-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer