Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii pentru conceptie, productie si difuzare de emisiuni tematice (documentare) in domeniul criminalitatii informatice pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime? - cod SMIS 37595


Detaliu pentru invitatia numarul 353558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica
Numar invitatie: 353558/10.09.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii pentru conceptie, productie si difuzare de emisiuni tematice (documentare) in domeniul criminalitatii informatice pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime? - cod SMIS 37595
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National de Raspuns la Incidente de Securitate CiberneticaCod fiscal: 28598894, Adresa: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 316202187, Fax: +40 316202190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +40 316202187, fax: +40 316202190, persoana de contact: ROBERT ZAMFIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +40 316202187, fax: +40 316202190, persoana de contact: ROBERT ZAMFIR, [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii pentru conceptie, productie si difuzare de emisiuni tematice (documentare) in domeniul criminalitatii informatice pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime? - cod SMIS 37595
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de concep?ie, produc?ie ?i difuzare de emisiuni tematice (documentare) in domeniul criminalita?ii informatice ? emisiuni tematice (documentare), editare ?i multiplicare DVD-uri cu referire la activitatea 9 ?Campanie de con?tientizare cu privire la riscurile criminalita?ii informatice ?i metodele de combatere a acesteia? din cadrul proiectului ?Sistemul Na?ional de Combatere a Criminalita?ii Informatice Cyber Crime?.
II.1.6) CPV: 92111250-9 - Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 467, 422 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.000 lei.Curs 1 EUR=4, 4466 RON, din 29.08.2013, portivit BNR. Perioada de valabilitate a G de P va fide min 120 de zile de la data depunerii ofertelor. In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, din G de P se va retine contestatorului suma de 4.247, 43lei, calculata conform art. 278^1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta G de P in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? formularul nr. 14. Modul de constituire a G de P: - scrisoare de garantie bancara in favoarea AC (in original); - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (in original) -virament bancar in contul AC RO15TREZ7015005XXX012539 deschis la Trez S.1; In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat sau neconditionat in conformitate cu prevederile art. 86 alin3 din OUG 34/2006.Garantia de participare se va returna in conformitate cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin Ordin de Plata, ofertantii vor prezenta o declaratie privind perioada de valabilitate a acesteia.In cadrul unei asocieri G de Pconstituita printr-un instrument de garantare va fi in numele asocierii
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr. 1 (inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr. 5;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: DIRECTOR GENERAL ?LIVIU NICOLESCUComisia de evaluare: Presedinte ? Robert ZamfirMembru ?Mihaela GhenceaMembru ? Razvan Carabulea-Certificatul de atestare fiscala (obligatii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)-Certificatul de taxe si impozite locale (obligatii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. (Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului).- Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011). - Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) care cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data limita de depunere a ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C va fi prezentat in original/copie conform cu originalul/copie legalizata.Ofertantul situat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, va avea obligatia prezentarii Certificatului, in original sau copie legalizata, la cererea autoritatii contractante, inaintea intocmirii raportului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani care trebuie sa fie egala sau mai mare de 900.000 lei. Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economicConversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei- 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei?-2012- 1 euro =4, 4560 lei?Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1
Ofertantii trebuie sa prezinteo Listaa principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru demonstrarea experientei similare se va dovedi implicarea intr- un contract de servicii executat/dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, al carui obiect este similar cu obiectul contractului, respectiv servicii de concep?ie, produc?ie ?i difuzare de emisiuni tematice (documentare), in valoare de minim 467.422 lei, fara TVA.Nota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexate Formularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c) din OUG nr.34/2006., Cerinta 2
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Ofertantul trebuie sa detinacel putin urmatoarele resurse:
? Minim un aparat de filmat care sa filmeze in format Full HD (1080i), XDCAM, DV CAM sau AVCHD, la minimum 18 mps, cu doua cai de sunet
? Echipament de inregistrare a sunetului care sa permita atat realizarea interviurilor la standarde profesionale (microfoane unidirectionale, lavaliere plus un mixer de sunet)
? Echipament de iluminat pentru realizarea in conditii profesionale a interviurilor? Montaj non-linear.
In prezentarea bazei tehnice de care dispune, ofertantul va trebui sa confirme compatibilitatea acesteia cu cerintele posturilor TV, in ceea ce priveste calitatea sunetului, a imaginii si suportului (intrucat prezentarea emisiunilor tematice pe cel putin un canal de televiziune national face obiectul prezentului contract)., Cerinta 3
Cerinta 3.1: Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului.Cerinta 3.2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: ? RegizorCalificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior, specializare arte teatrale si cinematografice, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent;
Experienta profesionala generala : realizarea si/sau producatia de filme si/sau seriale documentare (minim 3 ani).
Experienta profesionala specifica: experienta in realizarea a minim un film documentar, pe pozitia regizor.? Scenarist
Calificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior, specializare arte teatrale si cinematografice, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent;
Experienta profesionala generala : realizarea si/sau producatia de filme si/sau seriale documentare (minim 3 ani).
Experienta profesionala specifica: experienta in realizarea a minim un film documentar, pe pozitia scenarist.? Expert grafician
Calificari si abilita?i: studii superioare de lunga durata, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent
Experienta profesionala specifica: minim 3 ani vechime in specialitatea creatiei grafice;? Operator imagine
Calificari si abilita?i: studii in domeniul imaginii de film, dovada se va face prin prezentarea diplomei de absolvire/echivalent
Experienta profesionala: minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate ;
-Ofertantul sa faca dovada ca are acceptul de implicare in proiect cel putin a unui operator de imagine, obligatoriu cu experienta dovedita. Competenta operatorului de imagine va fi certificata cu diplome recunoscute si un portofoliu de lucrari deja realizate.(demo reel) Aceste dovezi se vor prezenta de catre ofertanti in cadrul propunerii tehnice prezentate.? Operator sunet
Calificari si abilita?i: studii in domeniul captarii/procesarii sunetului, dovada se va face prin prezentarea diplomei de absolvire/echivalent
Experienta profesionala: minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate ;
-Ofertantul sa faca dovada ca are acceptul de implicare in proiect cel putin a unui operator sunet, obligatoriu cu experienta dovedita. Competenta operatorului sunet va fi certificata cu diplome recunoscute si un portofoliu de lucrari deja realizate.(demo reel) Aceste dovezi se vor prezenta de catre ofertanti in cadrul propunerii tehnice prezentate.? Editor imagine/sunet
Calificari si abilita?i: studii superioare, specializare in domeniul artelor teatrale si cinematografice, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent;Experienta profesionala: de minim 3 ani in specialitatea studiilor solicitate ;
-Ofertantul sa faca dovada ca are acceptul de implicare in proiect cel putin a unui editor de imagine/sunet, obligatoriu cu experienta dovedita. Competenta operatorului de imagine va fi certificata cu diplome recunoscute si un portofoliu de lucrari deja realizate.(demo reel) Aceste dovezi se vor prezenta de catre ofertanti in cadrul propunerii tehnice prezentate.? Media planner
Calificari si abilita?i: Studii superioare, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent;
Experienta profesionala specifica: experienta in activitatea de planning media sau marketing sau publicitate: minim 3 aniSe nominalizeaza persoane diferite pentru fiecare pozitie.
Se vor prezenta- in copie certificata pentru conformitate cu originalul copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza., Cerinta 4Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Cerinta 5Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociereACORDUL DE ASOCIERE AUTENTIFICAT SE VA PREZENTA PANA LA SEMNAREA CONTRACTULUI, Cerinta 6Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului Nu este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer