Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii privind Informarea si publicitatea pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime?


Detaliu pentru invitatia numarul 342107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica
Numar invitatie: 342107/30.01.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii privind Informarea si publicitatea pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National de Raspuns la Incidente de Securitate CiberneticaCod fiscal: 28598894, Adresa: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213114148, Fax: +40 213114148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, etaj 1, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +4031-6202187, +4031-6202164, fax: +4021.620.21.91, persoana de contact: ROBERT ZAMFIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, etaj 1, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +4031-6202187, +4031-6202164, fax: +4021.620.21.91, persoana de contact: ROBERT ZAMFIR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii privind Informarea si publicitatea pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Promovare in vederea asigurarii unei cat mai bune cunoasteri a proiectului si receptarea favorabila a acestuia de catre factorii interesati in combaterea criminalitatii informatice
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip: 3.120 lei. Data coresp curs calculat de BNR, la care se det echivalenta leu/euro 03.01.2013; 1 EUR = 4, 4153 RON. Perioada de valab a gar de particip: va fiminim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In sit in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din gar de participare se va retine contestatorului suma de 1.560lei, calculata conf art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. IMM ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din val mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? F nr 14, in conf cu Ordinul nr. 27/2006, pt modif si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de gar bancara in favoarea AC (se prezinta in original); - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original) -virament bancar in contul AC RO15TREZ7015005XXX012539 deschis la Trez S 1; In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat sau neconditionat in conf cu prev art. 86 alin3 din HG 925/2006. Gar de participare se va returna in conf cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice sit, dovada const gar de particip trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii gar de participare prin OP, ofertantii vor prezenta o declaratie privind perioada de valabilitate a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr. 1 (inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4;
- Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr. 5;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: DIRECTOR GENERAL ?LIVIU NICOLESCUComisia de evaluare: Presedinte ? Robert ZamfirMembru ?Razvan CarabuleaMembru ? Gabriela Scurtu-Certificatul de atestare fiscala (obligatii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. (Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)-Certificatul de taxe si impozite locale (obligatii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. (Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului).- Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011) Certif constatator emis de ONRC din care sa rez obiectul de activ al ofertantului care cuprinde si activ de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Pentru PJ straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror doc care sa dov o forma de inreg/atestare sau apartenenta dpdv profesional in conf cu prev legale din tara de rezidenta. Doc prez vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat. Ofertantul situat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, va avea obligatia prezi Certif in original sau copie legalizata, la cererea AC, inaintea intocmirii rap proced
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 312.000 lei. Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: ? 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei? 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei? 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, respectiv: un coordonator activitate, cu studii superioare, cu experienta prof dovedita prin participarea la min 1 contract similar pe aceeasi pozitie;cel putin un expert design /grafica cu studii superioare/experienta in domeniulgrafica; experienta prof dovedita prin participarea la min 1 contract similar pe aceeasi pozitie; cel putin un expert in comunicare/PR, cu studii superioare in specializarea comunicare sociala si relatii publice cu experienta prof dovedita prin participarea la min 1 contract similar pe aceeasi pozitie.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie.Se vor prezentacopii ale diplomelor de studii si ale certificatelor prof obtinute simentionate in CV, relev pt proiect;in original CV (semnate de titular si reprezentantul ofertantului pe fiecare pagina), declaratie de disponibilitate., Decl priv efectivele medii anuale ale pers angajat si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului, In caz de asociere se va prezenta Acord de asociereACORDUL DE ASOCIERE AUTENTIFICAT SE VA PREZENTA PANA LA SEMNAREA CONTRACTULUI, Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor, Ofertantul trebuie sa detinacel putin urmatoarele resurse: echipamente hardware(comp/laptop?minim 3;aplicatii software: prelucrare text si grafica;, Ofert treb sa prez o lista a princip serv prest in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pt dem experie sim se vor prez maxim patru contracte de servicii executate/duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, al carui obiect este similar cu obiectul contractului, respectiv servicii de informare si publicitate, in valoare cumulata de minim 156.000 lei, fara TVA.Nota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c1 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociatprivind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului, Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului esteobligatorie pentru toti asociatii.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer