Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii PSI


Detaliu pentru invitatia numarul 324864
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILA
Numar invitatie: 324864/23.04.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii PSI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILACod fiscal: RO 11534322, Adresa: Gratioasanr. 13, Bucuresti, Telefon: +40 0212321143/01, Fax: +40 0212321142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Pregatirea de specialitate a personalului pentru prestarea activitatilor aeronautice civile)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii PSI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie realizarea activitatii de salvare de vieti omenesti si stingere incendii pe Aerodromul G.V.Bibescu Strejnic, Ploiesti, jud. Prahova in conformitate cu prevederile legale in vigoare, Anexa 14 din norme ICAO, RACR-AD-RA, RACR-AD-ACAA, RACR-AD-PETA si RACR-AD-PETH.
II.1.6) CPV: 75251100-1 - Servicii de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1.5% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor mentionate in art. 86 din HG 925/2006, iar aceasta va fi postata in SEAP. Garantia poate fi depusa si la caseria autoritatii contractante din Str. Gratioasa, nr. 13, Sector 1, Bucuresti, de luni pana vineri intre orele 09-15.In cazul in care s-a optat pentru constituirea garantiei prin ordin de plata contul este: RO74TREZ7015003XXX000034 deschis la Trezoreria Sector 1.In cazul depunerii unei contestatii pe care CNSC o va respinge ca nefondata, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1333, 34 lei(art.278 indice 1 alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006). RETINEREA GARANTIEI SE VA FACE IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, declaratie completata in conformitate cu Formular nr. 2 din sectiunea formulare;ulCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea formulare, la care se va atasa certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea isi are sediul privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta sau certificat privind plata impozitelor si a taxelor locale de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederile legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative care are competente in acest sens;Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Formularul nr. 4 din sectiunea formulare;Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatie prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din sectiunea formulare; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General-Adrian Marinesc, Director Economic-Stefan Trutescu, Pilot Comercial Avion-Daniel Tokici, Sef Operational-George Romanca, Referent specialitate-Ana Maria Niculae;Cerinta nr. 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura, declaratie completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea formulare. Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certifictatul constatator.Pentru persoanele straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana fizica sau juridica, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 30.06.2011 sau la 31.12.2010, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare AACR, Lista principalelor servicii similare din ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer