Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii service auto, service pentru intretinere, revizii, ITP, tractari auto si service tip ''interventie la cerere''


Detaliu pentru invitatia numarul 334144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
Numar invitatie: 334144/23.08.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii service auto, service pentru intretinere, revizii, ITP, tractari auto si service tip ''interventie la cerere''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILORCod fiscal: 14045240, Adresa: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.316.78.70, Fax: 021.316.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011954, telefon: +40 213167880, fax: +40 213167864, persoana de contact: GETA BUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Supravegherea asigurarilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii service auto, service pentru intretinere, revizii, ITP, tractari auto si service tip ''interventie la cerere''
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Service auto-service pentru intretinere, revizii ITP, tractari auto si service tip''interventie la cerere''Lot nr.1 autoturisme marca AudiLot nr.2 autoturisme marca FordLot nr.3 autoturism marca Renault Kangoo
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 515 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este : Lotul nr.1 Autoturisme Audi 2484 lei; Lotul nr.2 Autoturisme Ford 465 lei; Lotul nr.3 Autoturism Renault Kangoo 29 lei . Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.278^1 din OUG 34/2006, este de : Lotul nr.1 Autoturisme Audi-1656, 05 lei; Lotul nr.2 Autoturisme Ford -0 lei nu se incadreaza la art.278¹ din O.U.G. 34/2006;; Lotul nr.3 Autoturism Renault Kangoo 0 lei, nu se incadreaza la art.278¹ din O.U.G. 34/2006;;Garantia de participare se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire b)virament bancar in contul autoritatii contractante RO29BUCU046549062511RO01 deschis la ALPHA BANK-Dorobanti; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic ofertant care beneficiaza de reducerile prevazute de Legea nr. 346/2004 va prezenta o declaratie pe propria raspundere, -ANEXA NR.9Garantia de participare se poate depune si in numerar la casieria autoritatii contractante la sediul din strada Amiral C-tin Balescu nr.18, sector 1In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, Formular Anexa nr.1;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf Ordin ANRMAP nr.314/2010)-Anexa nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, Formular anexa nr.3Nota: in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative autonome sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens'Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 ANEXA nr.4;Anexa Persoane cu functie de decizie: Buzoianu Constantin Busca Geta, Purcarea Vasilica, Ditu Raluca, cu respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP NR.170/2012;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formle original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1) Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.(eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor)Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea certificatului in original saucopie legalizata inainte de stabilirea castigatorului.2) Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatoruleconomic are sediul social insotite de traducere autorizata - original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertantcu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Autorizatie emisa de Registrul Auto Roman conform OG nr.82/2000 privind autorizarea agentilor economici care presteaza servicii de reparatii , Legea nr.222/2003 pentru aprobarea O.G.nr.82/2000 cu modificarile si completarile ulterioare valabila la data limita de depunere a ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2011, Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani;, Informatii privind asocierea de operatori economici si subcontractanti; Certificat care atesta ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001/2001 sau certificate echivalente emise de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene, Certificat care atesta ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 07:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer