Achizitie publica - Contract de prestari servicii tipografice
Detaliu pentru invitatia numarul 356772
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356772/07.01.2014
Denumire contract: Contract de prestari servicii tipografice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2Cod fiscal: R 13811802, Adresa: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212509997, Fax: +40 212509997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021747, telefon: +40 212509997, fax: +40 212509997, persoana de contact: str. Amiral Murgescu nr. 1-3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2 - maxim o persoana imputernicita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii tipografice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire instiintari de plata aferente anului 2014
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de oricare societate bancara sau de oricarei societate de asigurari, care devine anexa la contract. ? cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea totala a contractului, fara TVA; ? In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 2 din Formulare. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul Beneficiarului, in perioada de valabilitate a ofertei, inconditiile stabilite in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.1. Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2011, 2012 , 2013Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2011, 2012, si 2013), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu val de 241000 lei.Valorile pentru alte valute se vor aplica la cursul mediu anual BNR pentru anii 2011, 2012, 2013.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita deautoritatile emitente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte o Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul unui contract maxim4 contracte a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.241000 lei (val.estimata a contractului/a celui mare contract subsecvent )insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Se vor atasa documente suport (parti relevante din contracte, recomandari/certificari sau alte documente care sa ateste prestarea serviciilor contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului; - tipul si complexitatea serviciilor/activitatilor prestate; - perioada in care s-a realizat contractul; - valoarea contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic pentru natura si obiectivul contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru serviciile supuse ofertarii, in copie conform cu originalul, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.In situatia unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu in copie conform cu originalul, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.In situatia unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 10:50