Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii tipografice


Detaliu pentru invitatia numarul 356772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Numar invitatie: 356772/07.01.2014
Denumire contract: Contract de prestari servicii tipografice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2Cod fiscal: R 13811802, Adresa: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212509997, Fax: +40 212509997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021747, telefon: +40 212509997, fax: +40 212509997, persoana de contact: str. Amiral Murgescu nr. 1-3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2 - maxim o persoana imputernicita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii tipografice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire instiintari de plata aferente anului 2014
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4800 lei: sumele in valuta se considera ca si curs de referintaechivalenta leu/alta valuta din data de 14.01.2014 comunicat de BNR- Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de prelungire avalabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta. Garantia de participare se constituie: ? prin viramentbancar . Documentul de plata va avea confirmarea Bancii pentru suma constituita. (Viramentul bancar se poate realiza si in contul RO75TREZ7025006XXX000192 , deschis la Trezoreria Sector 2), Sau ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1- original, din Formulare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Orice oferta care nu este insotita de o garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare la licitatie a ofertantilor necastigatori se inapoiaza conform legii. Garantia de participarea la licitatie a ofertantului castigator se inapoiaza confrom legii si numai cu conditia ca ofertantul castigator sa fi semnat contractul si sa fi prezentat garantia pentru buna executie a contractului, in original si in forma specificata. Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite ofertasau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1-original, din Sectiunea II- Formulare
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de oricare societate bancara sau de oricarei societate de asigurari, care devine anexa la contract. ? cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea totala a contractului, fara TVA; ? In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 2 din Formulare. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul Beneficiarului, in perioada de valabilitate a ofertei, inconditiile stabilite in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3- original- din Sectiunea III- Formulare.2.Cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic(firma) si/sau pentru administratori/actionari/directori de companie/persoane cu putere de reprezentare (art. 182 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006)3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original, din Sectiunea II- Formulare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . in original sau copie ?conform cu originalul?.5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original sau copie ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic (Formular 5- original, din Sectiunea II- Formulare)Comisia de evaluare va fi compusa din personal de specialitate din cadrul DVBL Sector 2, membrii ce vor fi nominalizati prin dispozitia Directorului Executiv al DVBL Sector 2.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire: Director Executiv DVBL ? Cristian Atanasie DutuDirector Executiv Adjunct ? Anton SteinerServiciu Juridic ? Cristian DumitriuSef Serviciu ? Lucian MitroiuSef Birou PAD ? Sanda PopescuInspector- Mariana BlejanReferent ? Liviu AlexaReferent- Bogdan Dumitru Basarab7.Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular6- original, din Sectiunea III- Formulare.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente. 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in oricare din formele prevazute la art. 5din Ord. ANRMAP nr. 509/2011(original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). ? autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.1. Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2011, 2012 , 2013Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2011, 2012, si 2013), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu val de 241000 lei.Valorile pentru alte valute se vor aplica la cursul mediu anual BNR pentru anii 2011, 2012, 2013.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita deautoritatile emitente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte o Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul unui contract maxim4 contracte a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.241000 lei (val.estimata a contractului/a celui mare contract subsecvent )insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Se vor atasa documente suport (parti relevante din contracte, recomandari/certificari sau alte documente care sa ateste prestarea serviciilor contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului; - tipul si complexitatea serviciilor/activitatilor prestate; - perioada in care s-a realizat contractul; - valoarea contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic pentru natura si obiectivul contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru serviciile supuse ofertarii, in copie conform cu originalul, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.In situatia unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu in copie conform cu originalul, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.In situatia unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer