Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii tipografice si de editare carte ID63709


Detaliu pentru invitatia numarul 345491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 345491/17.04.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii tipografice si de editare carte ID63709
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 0213104219, fax: +40 0213104219, persoana de contact: Yvonne Lacrois
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gen. Berthelot 28-30, parter, camera 14, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii tipografice si de editare carte ID63709
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma fixa, 2% din valoarea estimata, fara TVA se constituie astfel =2900 lei. Pentru determinarea echivalen?ei leu/euro se va avea in vedere cursulafi?at de BNR in data de 10.04.2013.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile.Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei financiare.Instrumentul de garantare trebuie sa respecte prevederile art.86, alin.1-3 ?i alin.6 din HG 925/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a re?ine garan?ia de participare conform prevederilor art.87 din HG.925/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i prevederilor art.278 din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completariel ulterioare, in acest caz ofertantului i se va re?ine 1% din valoarea estimata, respectiv suma de 1450lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, in suma fixa reprezentand 8% din valoarea contractului (fara TVA) ce va fi atribuit (constituita dupa semnarea contractului)- Formularul nr.7.Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna execu?ie se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei financiare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite preten?ii asupra garan?iei de buna execu?ie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu i?i indepline?te obliga?iile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei preten?ii asupra garan?iei de buna execu?ie, achizitorul va notifica prestatorul, precizand totodata obliga?iile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model Anexa 2a) - original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (model Anexa 2b) - original.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006. model Anexa 2c - original4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-Anexa 5.5. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conformata cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.7. Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art.69(1) din OUG 34/2006.Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante sunt Remus Pricopie, ministru; Gigel Paraschiv, secretar de stat, Gabriel Leahu, secretar general, Gabriel Liviu Ispas, secretar general adjunct, Mihai Paunica, director general DGEFRU, Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabilitate, Cristina vasilica Icociu, director general DGJC, Ovidiu Alboiu, director DAA, Niculae Cristea, manager proiect, Eliza Custurea, responsabil financiar, Yvonne Lacrois, responsabil achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta oblogatoriu acest formular. 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora). Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obliga?ia de a transmite Certificatului ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizi?ii pe ultimii 3 ani in original Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala cel pu?in egala cu valoarea estimata a achizitiei. Pentru determinarea echivalen?ei leu/euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor, se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru fiecare an in parte, curs mediu afi?at de BNR, bilanturile contabilevizate de MFP pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (calculate pana la data depunerii ofertelor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180. Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar., Experien?a similara. Ofertan?ii vor face dovada a minim 1 contract de serviciisimilare (editare si tiparire carte ?tiin?ifica), Acreditare CNCSIS/CNCS.Editura acreditata CNCSIS/CNCS categoria B. Cerinta este obligatorie pentru publicarea materialelor ce sunt realizate de cadrele didactice (OMECTS 4542/2010, OMECTS 4072/2011) Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unor certificate echivalente, care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conformata cu originalul si va fi valabil la data limita depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer