Achizitie publica - Contract de prestari servicii: TRANSPORT RUTIER DE CEREALE COD CPV:60100000-9
Detaliu pentru invitatia numarul 337068
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337068/10.10.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii: TRANSPORTRUTIERDECEREALECOD CPV: 60100000-9
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE UNITATEA TERITORIALA 95Cod fiscal: 3503805, Adresa: loc.VAR - JIBOU, nr.119, Jud.Salaj, Jibou, Telefon: 0260644100, Fax: 0260644100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii: TRANSPORTRUTIERDECEREALECOD CPV: 60100000-9
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii: transport rutier de cereale: Baza Batar ? Siloz Santana ? 2632 to;Baza Tinca ? Siloz Arad ? 4950 to;Baza Tinca ? Siloz Pecica ? 4972 to
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :5000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 70 zile (b) perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire.)- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 in contul autoritatii RO16TREZ5645005XXX000063 deschis la Trezoreria JibouOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.Restituirea garantiei de participare? Garantia de participare se restituie : ? ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie ;? ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare? Ofertantul pierde garantia de participare, daca : - isi retrage oferta in perioada de valabilitate aacesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acord cadru in perioada de valabilitate a ofertei-conform art.278 indice 1/OUG34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 8 % din valoarea contractuluiModul de constituire a garantie de buna executie: art90alin(1)-(3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarisi completari prin Legea 337/2006 completata in conformitate cu Formularul 1Cerinta nr. 2Prezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederileart. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarisi completari prin Legea 337/2006 completata in conformitate cu Formularul 2.Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune ofertele- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferteleNota: Conform L 571/2003 privind Codul fiscal cumodificarile si completarile ulterioare, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni .Cerinta 3Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform modelului prevazut in Formularul2 1Cerinta 4Declaratie privind evitarea conflictului de intereseModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691/ O.U.G.34/2006 (evitarea conflictului de interese) conform Formularului nr.2 2Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent: Moldovan Loredana Lidia, Teglas Viorel, Vasil Sorin Dan, Cheta Eugenia , Gurau Adrian Cerinta nr. 1Persoane juridice /fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se solicita in copie conform cu originalul Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei depunerii ofertei).Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;
-existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizarejudiciara sau faliment, conform Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr.31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura.Operatorii economici trebuie sa nu fie insolvabili, in stare de reorganizare juridica sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.-Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: Autorizatii si licente pentru transport rutier de marfa (cereale), conform legislatiei in vigoare.Acte normative: OUG nr.109/2005 privind transporturile rutiere cu mofificarile si completarile ulterioare si al Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.1892/2006 pentru aprobarea normelor privind organizarea si efectuarea transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico -financiaraCerinte obligatorii: - prezentare in original: Fisa de informatii generalecuprinzand media cifreide afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani 2009-2011 in care se vor preciza obligatoriu datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web, dupa cazNivel minim obligatoriu: Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2009-2011: minim345.000 lei.Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica?Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani?Se solicita prezentarea Formularului si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor servicii prestatein ultimii3 ani.Lista principalelor servicii de acelasi tipva contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara : Se solicita: prestareain ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor a cel putin: - un contract deprestari servicii similar in valoare de minim345.000 lei.Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta 2Declaratie privind echipamentele tehniceDeclaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului din care sa reiasa: -dotarea cu camioane de capacitate de pana la 24 to, ( remorca)- pentru transport cereale, dotate cu prelate, cablu vamal cu posibilitatea sigilarii incarcaturii.- capacitatea de transport asigurata zilnic sa fie de pana la 240 de tone;
-licentele de transport, Cerinta 3Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajatDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe solicitaCV ale persoanelor responsabile direct inindeplinirea contractului. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiSe vor prezenta copii dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: - ISO 9001( sau echivalent) pentru servicii prestatori transport
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 08:39