Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de prestari servicii transport cereale


Detaliu pentru invitatia numarul 349707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVA
Numar invitatie: 349707/02.07.2013
Denumire contract: contract de prestari servicii transport cereale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVACod fiscal: 3078896, Adresa: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Telefon: 0251417534, Fax: 0251417534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Dolj, Romania, cod postal: 200721, telefon: +40 251417534, fax: +40 251417534, persoana de contact: CONSTANTIN GAVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul unitatii, CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Dolj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de prestari servicii transport cereale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport cereale de la Ferma vegetala Balasan si Ferma vegetala Simnic cu o cantitate estimata totala de 4006 tone.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 323 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 1600 lei; Echivalenta lei euro se face la cursul BNR cu doua zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c)lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont Trezorerie RO67TREZ2915005xxx008893 Trezoreria Craiova Jud. Dolj. Pentru ofertantii IMM-uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in conformitate cu conditiile art.3 din legea 346/2004. In acest caz, ofertantii pot participa la procedura de achizitii beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participara daca : a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. c) ofertantul va depunde contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut conform art278^OUG34/2006 este de 1013.23 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii ci formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor menionateCerina nr 1. Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare formular 5 , cerinta nr 2 , declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Prezentare formular 6 , cerinta nr 3 , Cerificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(conform art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr 4Declaratia privind calitatea de participant la procedura Prezentare formular 7 Cerinta nr 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare formular 12 Cerinta nr 6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^OUG 34/2006 Prezentare formular 13Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Constantin Gavan - Director, Claudia Patru - Director Economic, Gabriela Paunescu - secretar stiintific, Armaselu Madalina - jurist, Maciuca Elena - presedinte comisie, Bora Constantin - membru, Paunescu Gabriel - membru, Gavanescu Alexandru - membru, Gavrilescu Georgeta - membru, Cerinta nr 1 Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiDocument emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Cerinta nr 2 Persoane juridice/fizice strainePrezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Cerinta nr 3 (dupa caz)Declratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca IMM-uri. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratie pe propria raspundere completata conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intrepinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Cerinta nr 1 Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani Cerinta nr 2 Prezentare bilant contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; se va face dovada faptului ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 100000 lei sau echivalentul sumei in euro. Cerinta nr 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii . Prezentare documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate. Standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer