Achizitie publica - Contract de prestari servicii "transport salariati la si de la serviciu"
Detaliu pentru invitatia numarul 319799
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319799/31.01.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii "transport salariati la si de la serviciu"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET S.A. BacauCod fiscal: RO 14639374, Adresa: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Telefon: 0234585050, Fax: 0234519650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Romania, cod postal: 600286, telefon: +40 234585050, fax: +40 234519650, persoana de contact: Marius Stanila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Producere, transport si distributie energie termica. Electricitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii "transport salariati la si de la serviciu"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va atribui contractul de prestari servicii de transport al salariatilor SC CET Bacau SA la, si de la sercviciu, in sistem cursa in conventie, in perioada convenita.
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2000 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei de participare va fi acceptata in una din formele de mai jos: 1.Ordin de plata in contul RO54BRDE040SV33916590400 BRD Bacau cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ;2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009 ?completarea formularului 1.2
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita prin retineri succesive din valoarea facturilor acceptate la plata.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie aferenta serviciului in termen de 14 zile potrivit art. 92), alin 2) din HG 925/2006.In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completarein conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 - Completare in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea Formulare3. Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta - Prezentare document completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? Formular 2.3 din Sectiunea Formulare4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentare document completatin conformitate cu formular 2.4 din sectiunea Formulare5. Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document -intocmit in conformitate cu Formular 2.5 din sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante ? comisia de evaluare a ofertelor: - Marius Ion Stanila ? presedinte, - Jan Sora - membru, - Ioan Hanu ? membru- Lenuta Trifan ? membru, - Andrei Teisanu ? membru de rezerva. Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bacau, prezentat in forma semnata si scanata.Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date: denumire operator economic si date de identificare, sediul social si sediile secundare, filiale, puncte de lucru, etc, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia societatii.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului); ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se aflai in incapacitate de plata)Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii, care fac obiectul contractului, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Prestarile se confirma prin prezentarea unor recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., - asigurare facultativa pentru cazurile de accidente ale pasagerilor pentru autovehiculele care fac obiectul prestatiei, - Conducatorii trebuie sa faca dovada detinerii permiselor categoriile B si D sau E., - lista dotare mijloace transport pentru o capacitate de 45 persoane, - licenta de transport pentru fiecare autovehicul care efectueaza transport de persoane, - certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national si international de persoane eliberat de Autoritatea Rutiera Romana, - asigurare obligatorie de raspundere civila
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct si nerestrictionat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 09:25