Achizitie publica - Contract de prestari servicii verificare si reparare contoare de energie termica
Detaliu pentru invitatia numarul 346689
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346689/15.05.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii verificare si reparare contoare de energie termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGoldterm Mangalia SACod fiscal: RO30750004, Adresa: Vanatori nr.1 etaj1, Mangalia, Telefon: +40 241740761, Fax: +40 241740762
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatori nr.1 etaj1, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 241740761, fax: +40 241740762, persoana de contact: Maria Mitu, secretariat.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Vanatori nr.1, sala de sedinte, Mangalia, jud.Constanta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii verificare si reparare contoare de energie termica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a)verificarea la scadenta a contoarelor de energie termica, b) repararea si verificarea in urma reparatiilor a contoarelor de energie termica
II.1.6) CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 065 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este 0, 2% din val. estimata, respectiv 2000 lei. FORMULAR NR. 1In cazul IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. In acest sens, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, (FORMULAR NR. 3) din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din HG 925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin Ordin de Plata (cont RO 45BTRL01401202558642XX deschis la Banca Transilvania, sucursala Mangalia, cod fiscal RO30750004 sau cu numerar la caseria autoritatii contractante.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completariel ulterioare si art. 278 indice 1 din OUG 34/2006In cazul in care garantia de participare este constituita in cuantum de 50% si nu este insotita de declaratia privind incadrarea in IMM (Formular nr. 3), oferta va fi respinsa conform art. 33 alin (3) din H.G. 925/2006Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare pana ladata deschiderii ofertelor atrage dupa sine respingerea ofertei conform art. 33 alin (3) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(FORMULAR NR. 4)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(FORMULARNR. 13)Persoanele responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, cu functie de decizie si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului sunt: Din partea autoritatii contractante: Director general Georgescu Dan Lucian;Director economic Ursescu Cornelia;Director tehnic Musledin Baiar;Comisia de evaluare a ofertelor: Vatafu Viorelsef serviciu comercial; Ichim Eugen serviciul tehnic; Mitu Maria serviciul tehnic; Plesoiu Rodica serviciul tehnic; Ciobanel Mariana serviciul contabilitate;Persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Consiliului de Administratie a societatii este alcatuit din urmatorii administratori: Colgiu Dorinel; Voicu Mihai; Georgescu Dan Lucian; Matasaru Marian Henk; Constantin Craciunescu.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (FORMULAR NR: 12A)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (FORMULAR NR: 12B)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata din luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct.5 si pct.6 se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2. Autorizatie de laborator valabila la data limita de depunere a ofertelor, emisa de BRML, pentru activitatea de verificare metrologica contoare de energie termica. Autorizatia va fi prezentata in copie semnata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.3. Avizul pentru exercitarea activitatii de fabricatie sau reparare valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de BRML pentru tipul de contoare de energie termica supuse procedurii de achizitie. Avizul va fi prezentat in copie semnata?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 200130 lei(2010, 2011, 2012) FORMULAR NR. 16Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. FORMULAR NR. 5Ofertantul va prezenta documente pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, care sa cuprinda informatiile prevazute la art.188 alin.(2) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006 (beneficiari, valoarea, perioada de prestare, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar privat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic). Cerinta nr. 1Certificare pentru calitate ISO 9001 sau echivalent valabila la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 09:47