Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestarii servicii postale si de curierat


Detaliu pentru invitatia numarul 322069
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA BUCURESTI
Numar invitatie: 322069/20.03.2012
Denumire contract: Contract de prestarii servicii postale si de curierat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA BUCURESTICod fiscal: 12346319, Adresa: str. Radu Voda nr.26-26A, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 331.18.00, Fax: 331.76.14
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online pe site-ul: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglementarea si eficientizarea activitatilor economice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestarii servicii postale si de curierat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii postale si de curierat, constand in preluarea, prelucrarea, transportul si livrarea la destinatari cu: a.serviciul de trimitere cu confirmare de primire;b.serviciul de trimitere RECOMANDAT;c.curierat intern pentru plicuri si colete in greutate depanala 10 kg si urmarire electronica a trimiterilor;d.servicii de corespondenta internationala (Europa) pentru trimiteri in greutate de pana la 2 kg;e.serviciul de corespondenta cu valoare declarata;
II.1.6) CPV: 64100000-7 - Servicii postale si de curierat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2419 lei, cu valabilitate de 90 de zile de la data depunerii ofertei in conditiile prevederilorart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 modificata si completata.- IBAN garantii I.T.M. Bucuresti - RO13TREZ7045005XXX006375 deschis la Trezoreria Sectorului 4, Bucuresti, - operatorii economici au posibilitatea de a achita contravaloare garantiei de participare si la casieria institutieide luni pana vineri in intervalul orar 8:30 ? 14:00;Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele care fac dovada de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse, conform prevederilor art. 33, alin.(3), lit. b) dinHG nr.925/2006.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr.34/2006 este de 1209.67 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va depune o garantie de buna executie in cuantum de 6048.38 lei, reprezentand 5 % din valoarea estimata a contractului fara TVA.Modul de constituire: Garantia de buna executie se constituie prinordin de plata, in contul de garantii al I.T.M. Bucuresti nr. RO13TREZ7045005XXX006375 deschis la Trezoreria Sectorului 4, Bucuresti, confirmat de banca emitenta.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica pretentia prestatorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate si/sau prejudiciile create.Garantia de buna executie va avea termen de valabilitate toata durata executarii contractului, si va fi prezentata achizitorului la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP 314/2010), Formular 1;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 2;Persoanele cu functii de decizie in I.T.M. Bucuresti cu privire la atribuirea contractului: Inspector Sef ?Dr. Ing. Constantin BujorSef Serviciu Economic Financiar si Achizitii Publice ? Ec. Maria Magdalena BalaurBumbea SimonaRotaru Ilie CatalinIacob ConstantaDuminica FlorianDecianu Nicolae3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 4Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182, din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 150000 lei (2011, 2010, 2009), pentru care se va prezenta in vederea sustinerii anexa bilant contabi;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces verbal de receptie a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat valoare 120967.74 lei., Cerinta nr. 2: Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art. 16 alin. (4) din OUG nr. 31/2002 privind serviciile postale, de catre autoritatea nationala acreditata (valabil pentru preluarea, prelucrarea, transportul si livrarea la destinatari a trimiterilor postale), Cerinta nr. 3: Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale, disponibil pe pagina de internet a ANCOM. Cerintele standardului ISO 9001, sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe siteul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer