Achizitie publica - Contract de proiectare si executia unui canal de date prin fibra optica intre constructia noua a UM 02003 ? subunitatea Iasi si sediul STS din cadrul Terminalului actual al Aeroportului Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 337868
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337868/19.10.2012
Denumire contract: Contract de proiectaresi executia unui canal de date prin fibra optica intre constructia noua a UM 02003 ? subunitatea Iasi si sediul STS din cadrul Terminalului actual al Aeroportului Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 232235100, fax: +40 232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectaresi executia unui canal de date prin fibra optica intre constructia noua a UM 02003 ? subunitatea Iasi si sediul STS din cadrul Terminalului actual al Aeroportului Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect : - Ridicarea topografica pe traseul retelei de distributie, (cablul din fibra optica) vizata de oficiul de cadastru si publicitate imobiliara, - Documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), - Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (DTOE), -Documentatiile necesare obtinerii avizelor si acordurilor de specialitate, conformCertificatului de urbanism, - Obtinereaavizelor si acordurilor necesare, prevazute in certificatul de urbanism nr. 79 din 06.09.2012, - Elaborarea proiectului tehnic a unui canal de date prin fibra optica intre UM 02003 (noua constructie din tarlaua nr.33, parcela A 691, comuna Holboca) si sediul STSexistent in terminalul actualal AeroportuluiInternational Iasi? , - Racordarea cablului din fibra optica la reteaua de telefonie fixa din curtea Aeroportului de linga sediul STS, - Detalii de executie, -Verificareatehnicaa documentatiei de executie , a documentatiei DTACsiDTOE de catre un cadru tehnic autorizat MLPAT specialitateaIe. Documentatiile transmise achizitorului vor contine aceasta viza de verificare tehnica, - Obtinerea Autorizatiei de construire, - Executia canalului.
II.1.6) CPV: 45231000-5 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 2.600 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 siAnexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv suma de 1.300lei.
Garantie de buna executie
GBE se va constitui in cuantum de 10% din pretul contr. ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model GBE) sau prin depunere in numerar la casieria aut. contr. Daca partile convin, GBE se va putea const. si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006. GBE trebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contr. de catre ambele parti, sub sanct. rezilierii acestuia. Per. de valab. a GBE trebuie sa acopere per. de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofert. tip IMM care indeplinesc prev. legislatiei in vig. (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prez. declar. ment. ant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 180.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.;
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Victorel Lupu-Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, Maria Poraico-Director Executiv, Directia Juridica, Dumitru Cantemir- Directia Economica, Sef Serviciul Financiar Contabil, Mariana Chiriac ?Directia Tehnica si Investitii, Sef Serviciul Tehnic, Investitii si Monitorizarea Lucrarilor Publice, Grigore Tescu- Consilier, Directia Tehnica si Investitii- Serviciul Tehnic, Investitii si Monitorizarea Lucrarilor Publice, Laurentiu Aur ? Consilier, Directia Tehnica si Investitii- Serviciul Tehnic, Investitii si Monitorizarea Lucrarilor Publice, Anca Muscheru- Directia Achizitii Publice -Director Executiv, Mihai Iftimiei- Directia Achizitii Publice, Sef ServiciulAchizitii Publice si Contracte, Ana Maria Vornicu ?Consilier, Directia Achizitii Publice ? Serviciul Achizitii Publice si Contracte.- Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Informatii privind asociatii -Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI 4. - Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care fac obiectul prezentei proceduri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de execu?ie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului. Lista lucrarilor executate va fi inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari (ex: procese-verbale de recep?ie, documente constatatoare, recomandari). Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 E, in original., Cerinta nr. 21. Ofertantul va face dovada: - ca in ultimiii 5 ani a executat si dus la bun sfarsit cel putin 1 contract privind proiectarea si executia de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, SAU- ca in ultimiii 3 ani a prestat cel putin 1 contract avand ca obiect servicii de proiectare, SAU- ca in ultimiii 5 ani a executat si dus la bun sfarsit cel putin 1 contract privind executia de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.2. Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii/ executarii, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme prestarea/ executarea contractului de servicii/ lucrari similare de mai sus., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Ofertantul va prezenta Lista personaluluiresponsabil de indeplinirea contractului, cu documente de atestare(conform cu originalul ) si CV-urile acestora., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional., Cerinta nr. 5-Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 12:05