Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica,fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiei de constructie, executia lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 353050
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: O.U.A.I. BOGATASPP 1 BOIANU
Numar invitatie: 353050/26.08.2013
Denumire contract: Contract de proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiei de constructie, executia lucrarilor, asistenta tehnica din partea proiectantului), pentru obiectivul ?Modernizare si Retehnologizare Statie de Punere sub Presiune si Retea Interioara de Irigatii plotul SPP1 Boianu1 din cadrul Amenajarii de Irigatii Boianu-Sticleanu?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialO.U.A.I. BOGATASPP 1 BOIANUCod fiscal: 22465082, Adresa: comuna Ciocanesti, judetul Calarasi, Ciocanesti, Telefon: +40 242337033, Fax: +40 242337033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. CIOCANESTI, str. Catinei, nr.2, in incinta SC Agroservcomsilv SRL, jud. Calarasi, Ciocanesti, Romania, cod postal: 917035, telefon: +40 242337033, fax: +40 242337033, persoana de contact: SILVIU MELENTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Catinei, nr.2, in incinta SC Agroservcomsilv SRL, com. CIOCANESTI, jud. Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (IRIGATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiei de constructie, executia lucrarilor, asistenta tehnica din partea proiectantului), pentru obiectivul ?Modernizare si Retehnologizare Statie de Punere sub Presiune si Retea Interioara de Irigatii plotul SPP1 Boianu1 din cadrul Amenajarii de Irigatii Boianu-Sticleanu?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea, asistenta tehnica si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiei de constructie, executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului), pentru obiectivul ?Modernizare si Retehnologizare Statie de Punere sub Presiune si Retea Interioara de Irigatii plotul SPP1 Boianu1 din cadrul Amenajarii de Irigatii Boianu-Sticleanu, ? includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru obiectele1. Reabilitare si modernizare statie de punere sub presiune SPP12. Modernizare conducta principala3. Reabilitare si modernizare retea de distributie.Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b) Elaboraea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilord) Lucrari de construiree) Furnizare si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicef) Testarea si punerea in functiune.Valoarea totala estimatafara TVAa procedurii este - 4.065.297 lei, din care suma de 280.809 lei reprezinta procentul de 7, 42% cheltuieli diverese si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 065, 297 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 75.000 lei.Garantia de participare se constituie, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in conformitate cu prevederile art. 86 (6) din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante, RO42BRDE120SV08927221200, deschis laBRD Calarasi.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor a ofertelor.In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractantese va utiliza Formularul 20;In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art.33, alin (3), lit. B din H.G. 925/2006 actualizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art.87 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.FormularF 21.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin. 3 si 4 din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -1.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.22)2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAPDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (compltare Formular nr.1)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- F4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Melente Silviu-Vasile, Melente Janeta, Giurcan Marian, Necula Petre.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F2, F3 si F4.Subcontractantii vor completa formularul F4.Tertul sustinator, va completa din formularu F3 numai pct a, c^1, d. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.CERTIFICAT CONSTATATORPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducereautorizatasilegalizata.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formularNota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1INFORMATII GENERALECifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 7.568.976 lei, sau 1.730.724 euro (pentru persoane fizice straine), dublul valorii estimate a contractului.Pentru proiectare ? 207.426 leiPentru executie -7.361.550 leiS-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3733 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume.., Cerinta nr. 2BONITATE ACCES LA RESURSEDisponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 900.000, 00 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 900.000, 00 lei si pentru o perioada de3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PROIECTARE: 1. Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data limita dedepunere a ofertelor in urma)2. Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte de servicii de proiectare, avand ca obiect: ? reabilitarea sisteme de irigatii?alimentari cu apa, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 103.713 lei fara TVA, sau 23.715 euro (pentru personae fizice straine).Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie/copii dupa informatii relevante din contracte ( prin care sa se confirme executarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ).S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3733 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume.EXECUTIE: 1. -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data limita dedepunere a ofertelor, in urma).2. -Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se vademonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand ca obiect : ? Max. 3 contracte lucrari reabilitare amenajare de irigatii, care sa cuprinda modernizarestatii de pompare, de natura si complexitate similar lucrarii licitate si reabilitare reteade irigatii, de natura si complexitate similar lucrarii licitate din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data limita a depunerii ofertelor in urma) a carorval . cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 3.680.775 lei fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie/copii dupa informatii relevante din contracte ( prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ) si care precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3733 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista. Ofertantul trebuie sa mentioneze ca daca este declarat castigator, va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului., Inf.privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d;e) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. d;e) din OUG 34/2006, Personal: PROIECTARE: - coordonator de proiectare (persoana cu studii superioare), - min.1proiectant cu experienta in proiectarea cu experienta in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare, - min.1 proiectant in specialitatea: arhitectura (arhitect cu drept de semnatura), - min. 1 proiectant constructii (persoana cu studii superioare), - min. 1 proiectant instalatii apa-sanitare/hidrotehnica (persoana cu studii superioare), - min. 1 proiectant instalatii electrice (persoana cu studii superioare).EXECUTIE- - Manager de proiect sau sef de santier, care a mai fost implicat int-un contract cu obiect similar obiectului contractului, indiferent de pozitia detinuta, in ultimii 3 ani.- 2 ingineri specialitatea Imbunatatiri Funciare, din care cel putin unul sa fie Responsabil Tehnic cu Executia, domeniul VII.- 1 inginer absolvent Energetica, specializare electromecanica., -Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, pe specificul prestatiilor.1. Utilaje necesare executiei, care vor fi alocate exclusiv indeplinirii obligatiilor contractual asumate.2. Echipamente pentru proiectare- Tehnica de calcul-Copiatoare, -Ploter, -Programe de proiectare pe specialitati, Certificate de proiectare: Certificat de atestare eliberat de MADR pentru proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare aflat in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Certificat de atestare elberat de Ministerul Mediului si Padurilor pentru intocmirea documentatiilor in domeniul gospodaririi apelor aflat in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Certificate executie : Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilor de Imbunatari Funciare aflat in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor. CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul proiectarii pentru proiectantsi in domeniul executiei pentru executant, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata ?conform cu originalul?sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene., CertificatISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor, pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata conform cu originalulsauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.- atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer