Achizitie publica - Contract de proiectare (documentatie tehnico-economica,fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de constructie,caiet de sarcini ), asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiect
Detaliu pentru invitatia numarul 339144
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339144/09.11.2012
Denumire contract: Contract de proiectare (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de constructie, caiet de sarcini ), asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATII SPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII"GOLOVITA"Cod fiscal: RO17895512, Adresa: STR UNIRII NR.1, Baia, Telefon: +4 0240564670, Fax: +4 0240564670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR 1 DECEMBRIE NR.112 LOC BAIA JUD TULCEA, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +4 0240564670, fax: +4 0240564670, persoana de contact: ION BALAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR 1 DECEMBRIE NR.112 LOC BAIA JUD TULCEA, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +4 0240564670, fax: +4 0240564670, persoana de contact: ION BALAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (IRIGATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de constructie, caiet de sarcini ), asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATII SPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice obtinerea autorizatiei de constructie, caiet de sarcini ), asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATII SPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 598 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 3.000 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul autoritatii contractante, RO03 RZBR 0000 0600 1354 5904deschis la RAIFFEISEN BANK, AGENTIA BABADAG, LOC. BABADAG, STR.REPUBLICII NR.56, JUDETUL TULCEA.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 1746 lei. In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante se va utiliza Formularul 20.OP trebuie depus la banca cu cel putin 48 ore inainte de deschidere, astfel la data deschiderii ofertelor, garantia de participare sa fie virata in contul autoritatii contractante.Documentele ce dovedesc plata garantiei de participare nu se introduc in plicul/coletul exterior ci se prezinta separat la depunerea ofertei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
GBE este de 10% din valoarea contractului, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 349196lei, sau 80386euro (pentru persoane fizice straine), dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii. Prezentarea ultimelor trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat, in original sau copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea conform cu originalul. In cazul unei oferte comune, cerinta minimapoate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista-Completare formular F26
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la depunerea ofertelor in urma).Completare formular F7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular., Exper similar pentru serv de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte de serv de proiectare, avand ca obiect: reabilitare sisteme de irigatii, alim cu apa, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie mai mica sau egala cu 174.598 lei fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractile respective de prestari servicii care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de predare-primire, care sa faca dovada finalizarii contractelor la valoarea prezentata si de recomandari. Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), Recomandari, dcumente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractual Formular F25.Se va completa formular F23., Ofert tre sa disp de resurs umane neces indepli in bune cond a contr: coordonator de proiectare (pers cu studii superioare);min.1 proiectant cu experienta in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare;min.1 proiectant in specialitatea: arhitectura (arhitect cu drept de semnatura);min. 1 proiectant constr (persoana cu studii superioare);min.1 proiectant instalatii apa-sanitare/hidrotehnica (persoana cu studii superioare);min.1 proiectant instalatii elect (persoana cu studii superioare).Infor ref la studi, pregati profes si calific pers conduc , prec si ale pers responsab cu prest serv proiect.Pentru toate persoanele nominalizate in echipa de proiect se vor prezenta- Formular 8, CV, atestate, certificate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei, in copie certificata conform cu originalul , declaratie de disponibilitate, in orig., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, pe specificul prestatiilor. -Echipamente pentru proeictare -Tehnica de calcul -Copiatoare -Ploter -Programe de proiectare pe specialitati Completare formular : F24 Certificat ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor, ce va fi prezentat de catre executant, si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata conform cu originalul sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor prezenta copii legalizate sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale certificatelor aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor. NOTA: Nu se admit ofertanti in curs de certificare. Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri., Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul privind activitatea de ?amenajari si reparatii? pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata ?conform cu originalul? sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. NOTA: Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a proiectului tehnic detaliilor de executie si a caietului de sarcini
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul a) pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarii se acorda 15 puncteb) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj asfel: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat. In cazul unei oferte care are o durata neobisnuit de scazuta in raport cu ceea ce urmeaza a fi executat sau prestat, autoritatea contractanta va solicita ofertantului, in scris, inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica durata de realizare ofertata.Ofertele ce propun o durata mai mica de 3 zile calendaristice duc la descalificarea ofertantului. De asemenea ofertele ce propun o durata mai mare de 60 de zile duc la descalificarea ofertantului.
Durata efectiva de realizare a lucrarii ( documentatii pt. obtinerea avizelor si DTAC )
10
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul .Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de realizare a lucrarii? se acorda astfel: pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarii se acorda 10 puncte ;pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat.Pentru ofertele ce propun o durata mai mica de 15 de zile se acorda zero puncte.
Propunere solutie tehnica
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul .Punctajul pentru factorul de evaluare ?propunere solutie tehnica? se acorda astfel : Pentru solutia tehnica adoptata, care asigura indeplinirea in totalitate a indicatorilor tehnico-economici si ai criteriilor de fiabilitate a irigatiilor aprobati, se acorda 25 puncte .Pentru ofertele ce propun solutii care nu asigura indeplinirea in totalitate a indicatorilor si ai criteriilor de fiabilitate a irigatiilor se acorda 0 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA))
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 16:10