Achizitie publica - Contract de proiectare ?i execu?ie lucrari la obiectivul ,,Consolidarea Spitalului Jude?ean de Urgen?a Slobozia- etapa II?
Detaliu pentru invitatia numarul 345843
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345843/24.04.2013
Denumire contract: Contract de proiectare ?iexecu?ie lucrari la obiectivul , ,Consolidarea Spitalului Jude?ean de Urgen?aSlobozia- etapa II?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: +40 243230200, Fax: +40 243232400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243232400, persoana de contact: Consiliul Judetean Ialomita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Ialomita, PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243232400.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare ?iexecu?ie lucrari la obiectivul , ,Consolidarea Spitalului Jude?ean de Urgen?aSlobozia- etapa II?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare siexecutie lucrari la obiectivul , ,Consolidarea Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia- etapa II?.In etapa I au fost realizate si montatetrei megacadre, urmand ca in etapa a II a, etapa ce face obiectul prezentului contract, sa se proiecteze, sa se aprovizioneze echipamentele necesare, sa se monteze acesteasi executarea lucrarilor considerate necesare finalizarii consolidarii.Valoarea totala este 2.793.515, 00 leifara TVA, din care: 45.200 lei constructii si instalatii, 340.000lei montaj utilaj, 2.249.148 lei utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj, 70.000 proiectare si 89.167 lei cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 793, 515 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 27.000lei.Perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se constituie potrivit art.86, alin.1 din HG 925/2006, modif.prin: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatie.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul prezentarii unei scrisori de garantie bancara aceasta trebuie sa fie prezentata in original, conform formular 2, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa faca referire expresa la procedura;sa contina in mod clar denumirea autoritatii contractante;valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitata;valabilitatea sa corespunda;parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Sau-O.P.in cont nr.RO67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trez.Slobozia, cod fiscal 4231776.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare;
-se vor completa anex.1, 2 din Lg.346/2004.Nota: Ofertantul caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278^1 din OUG34/2006, cu modificari, suma de 6484, 34 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: potrivit prevederilor art.90, alin.(1), (2) si (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea Guvernului nr 1045/2011.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie; -se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile ulterioare; Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art.92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Art.180. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in ?ara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.5;Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) ? formular nr.6.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?formular nr.7. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA. Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU. Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte cu drept de vot comisie de evaluare: Maria DINU, Membrii: Marian LISARU, Elena FITA, GheorgheSELARU, Maria CAZACU . Membri de rezerva: Gratiela GURLEA, Marius HRISTESCU. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion, Mitrica Ion. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.1. Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa contina informatii valabile/reale la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: ? nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori? obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPrezentarea unei fise de informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri globale (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin 5.400.000 lei.Prezentarea unei fise de informatii generale -formular nr.8In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., pentru reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, acesta trebuie sa prezinte o declaratie incadrarein categoria I.M.M. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.Valorile vor fi prezentate in lei si in Euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Proiectare: Ofertantul va prezentao lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- formular nr.9, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Cerinta nr. 2Executie lucrari: Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dusa la bun sfarsit o lucrare similara , insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere .Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.10?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani.Nota: In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de B.N.R.- pentru fiecare din anii in care a fost executat contractul- www.bnr.ro ?.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vacalcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3-Utilaje/DotariO declaratie referitoare laechipamentele tehnice si utilajelede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va prezenta formularul nr.11, insotit de lista cu echipamentele tehnice si utilajele necesare realizarii in bune conditii a contractului.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing, prin contracte/conventii de inchiriere sau orice alte forme de punere la dispozitie), de utilajele si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului., Cerinta nr.4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? formular nr.12.;Ofertantultrebuiesadispuna de: - ing. coordonator/supraveghetor proiectare, cu experienta in proiectarea structurilor de rezisten?a;
- manager de proiect cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-responsabil cu indeplinirea contractului/sef santier cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- atestat in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabil Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de constructii, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- coordonator in materie de securitate si sanatate in muncii pe durata executiei lucrarii (SSM).Sevoranexa: - Diploma de inginer/subinginer, CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Nota: pentru Responsabil Tehnic cu Executia este suficient doar prezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? formularul nr.13Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului operatorul economic ofertant va prezenta autoritatii contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.In cazul in care anumite parti din contract ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Informatii privind asociereaSe va prezenta Formularul privind Acordul de Asociere, in cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici.Se completeaza si se prezinta un acord de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? formularul nr.14.In cazul asocierii mai multor executanti, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In cazul castigarii, inainte de semnarea contractului, se va prezenta legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.(www.e-licitatie.ro)si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 16:07