Achizitie publica - Contract de proiectare si executie cu titlul Reabilitarea Drumurilor Forestiere Madaras Mare si Madaras Mic.
Detaliu pentru invitatia numarul 330078
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330078/21.06.2012
Denumire contract: Contract de proiectare si executie cu titlul Reabilitarea Drumurilor Forestiere Madaras Mare si Madaras Mic.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MadarasCod fiscal: 14596052, Adresa: Str. Principala nr. 193, Madaras, Telefon: 0266-335824, Fax: 0266-335824
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 193, Madaras, Romania, cod postal: 537071, telefon: +40 266335824, fax: +40 266335824, persoana de contact: Biro Laszlo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Madaras, str. Principala nr. 193
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritati publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie cu titlul Reabilitarea Drumurilor Forestiere Madaras Mare si Madaras Mic.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea proiectului de proiectare faza PT, DDE si AT a drumurilor Madaras Mic in lungime de 9600 m si drumul forestier Madaras Mare in lungime de 2657 m. Realizarea de lucrari de reabilitare a drumului Madaras Mic in lungime de 9600 m si drumul forestier Madaras Mare in lungime de 2657 m.Valoarea estimata pentru proiectare este de 187.921, 44 RON fara TVA.Valoarea estimata pentru lucrare este de 4.338.048, 72RON fara TVA. Aceste sume sunt pe baza bugetului indicativ aprobat anexat la contractul de finantare nr. F 125b011172100017.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 525, 970.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.012, 60 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 8.012, 60 RON.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formular nr. 11.Conform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform formular nr.12.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.- prin retineri succesive din suma datorata pentru factura.- printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariContractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorDeclaratii privind eligibilitatea, completare formularnr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare formularnr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completare formular nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, completarea formular nr. 4Se solicita completarea formular 4A: Certificat de participare cu oferta independenta. Ofertantii trebuie sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, ofertantii trebuie sa dovedeasca ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Persoanel care vor face parte in comisia de evaluare sunt: Biro Laszlo-primar, Kozma Katalin-contabil sef, Blaga Beni-secretar, Meszaros Csaba-expert cooptat, Fejer-Kiraly Gergely-expert cooptat.Persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali: Antal Erno, Balint Emma, Barto; Levente, Biro; Éva, Bogacs Ferenc, Hajdu Gergely Szabolcs, Imre Lajos Lo;rant, Krezsek Katalin, Peter Csaba, Petres Karoly, Sandor Ferenc. Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (in original, copie legalizata sau stampilat conform cu originalul, valabile la data depunerii ofertei).Persoane juridice /fizice straine: Documenteedificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL? pe fiecare pagina, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraBilant contabil pe ultimii 3 ani, inregistrat de DFP (copie)., Cerinte min in ceea ce priveste CA medieglobala pe ultimii 3 ani este de 8.600.000RON. Pentru a exprima in EUR se vor folosi valorile medii anuale acursului BNR.Datoritafaptuluicanuseacordaavans pentru executarea contractului, precum si datoritafaptuluicasursadefinantareeste asigurataprinprogramulFEADR, ofertantul are obligatia de aprezenta un CF pe perioada investitiei, corelatcugraficulde implementare fizica si valorica propus, din care sarezultecadispunederesursefinanciare disponibile pana la prima rambursare, sumade 1584089, 56 RON din val.ofertei, fara TVA. Dovada existentei sumei CF se face prin orice instrument financiar, aceasta fiind prezentat la momentul semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada proiectarii in ultimii 3 ani a cel putin uncontract care a avut ca obiect proiectare similara fara TVA. Aceasta poate fi dovedit prin contract sau/si prin proces verbal de predare primire .Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3ani, Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin uncontract care a avut ca obiect lucrari similara fara TVA. Aceasta poate fi dovedit prin contract sau/si prin proces verbal de predare primire si/sau proces verbal de punere in functiune.Se va permite si prezentarea de contracte distincte.lista principalelor lucrari in ultimii 5ani., Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personaluluiresponsabilde indeplinirea contractului, din care: 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnice delungaduratainconstructiicu specializareaCFDP?pt.func. desef santier.1 inginer custudiiin managementul proiectelor, cu certificat CNFPA sau echivalent.inginer atestat de catre MDRT, Inspectoratul de Stat in Constructii) ca RTE(responsabil tehnic cu executia), sau echivalentulacestuia, pentru domeniul de atestare II.1persoana inginer cuspecializareain constructiidrumuri, avand functiaCQ pentru domeniiledrumurisipoduri, saudocument echivalent, 1inginertopograf, cuautorizatieOCPIsaudocumentechivalent?infunct de coordonator lucrari topografice.In cadrul proiectarii se solicita o persoana cu certificat de atestare pentru proiectarea de drumuri forestiere conform OM 576/2009, Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: -statie de betonare, cu inspectia tehnica valabila la zi, (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de beton solicitat prin PT si DE)-excavatoare pe pneuri 2 buc.-autobasculante 8 ? 20 t.6 buc.-autogreder 1 buc.-buldoexcavator 1 buc.-autobetoniere 2 buc.-automacara 20 t.1 buc.-Cilindru compactor terasamente 2 buc.-Autocisterna ? 1 buc.;
-Laboratoare autorizate minim gradul II. in constructiiSe solicita prezentarea raportului de inspectie tehnicapentru toate utilajele incluse in Lista privindutilajele, instalatiilesiechipamentele tehnice. Toatelaboratoarele si statiiletrebuie sa fie autorizate sau acreditate conform legislatiei in vigoare. Se vor depune certificatelede autorizare respectiv de acreditare. Declaratia carecontineinformatiileprivinddotarile specifice, utilajele., In conformitate cu prevederile art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia prevazuta de art.180 din OUG nr.34/2006 certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001 sau echivalent si valabile la data deschiderii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul pentru factorul Pretul oferit in lei fara TVA se calculeaza astel: a) pentru cel mai scazut pret din oferte se acorda 55 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret=(Pretul minim/Pn)x55
Durata de executie a proiectului exprimat in luni
15
Descriere: Punctajul pentru Durata de executie a proiectului se calculeaza astfel: a) Pentru cea mai scurta durata (cea mai mica durata de executare a serviciilor: durata minima, se acorda 15 puncte, b) pentru alta durata d(n) (alte durate de executare a serviciilor ofertate de participanti) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 15. Durata minima sub care nu se mai acorda puncte este de minim 10 zile. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 60 de zile.
Durata de executie a lucrarilor exprimat in luni
15
Descriere: Punctajul pentru Durata de executie a lucrarilor se acorda astfel: a) Pentru cea mai scurta durata (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 15 puncte, b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 15. Durata minima sub care nu se mai acorda puncte este de minim 15 luni, perioada maxima este de 19 luni, peste care se considera oferta neconforma.
Perioada de garantie acordata exprimata in luni
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada de garantie a lucrarilor executate se acorda astfel: Garantia este de minim 2 ani (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 2 ani. Perioada de garantie maxima(Gmax) este 5 ani, se puncteza cu 15 puncte. Pentru perioade de garantiimai mari de 5 ani se acorda tot 15 puncte.Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a)Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), se acorda punctajul maxim 15 puncte. b)Pentru oferte cu alta perioada de garantiedecat cel prevazut la lit. a) (Gn) se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax) x 15. Garantia maxima peste care nu se acorda punctaj mai mare. Prin durata de garandiese indelegeperioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) ? cand se incheie un proces verbal de receptiela terminarea lucrarilor (proces verbal reliminar) si data receptiei finale ? cand se incheie un proces verbal de receptie finala.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin salvarea fisierelor de pe pagina e-licitatie.ro sectiunea documentatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:55