Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de proiectare si executie de lucrari de alimentare cu energie electrica


Detaliu pentru invitatia numarul 328536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 328536/01.06.2012
Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari de alimentare cu energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213161061, fax: +40 213161061, persoana de contact: Jipa Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari de alimentare cu energie electrica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie de lucrari de alimentare cu energie electrica conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 624, 743.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
gar de participare: 16.250lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, prevazuta in anuntul de participare (45 de zile de la data deschiderii ofertelor).Daca a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 lit b) din O.U.G. 34/2006In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX169 deschis laTrezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de10%din pretulcontractului fara TVA;Forma de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Formular nr. 4Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006-Formularul nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularul nr. 17Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Formularul nr. 14Persoane cu functie de decizie: - Peligrad Ion: director general;
- Dobrescu Dan: director adjunct- Humin Lidia : sef Grup- Dobre Cristiana: contabil sef- Stoica Marin : sef serviciuCertificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avandmentiunea ?conform cu originalul? .Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul), - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu Formular nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: dovada atestarii de catre: Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei- domeniulinstalatii electrice. (copie legalizata sau certificata conform cu originalul), Lista principalelor contracte executate in ultimii 5 aniFormular nr. 7operatorii economici vor prezenta cel putin o scrisoare de recomandarepentru lucrari similare, de la beneficiar (in copie, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta), insotita de documente (procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau receptie finala ? se vor respecta prevederile Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011), care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului, privind eventualele prejudicii: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formularul 8)., Prezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor beneficiari din care sa rezulte derularea unui contract de lucrari similar (lucrari de cablare si conexiuni electrice) cel mult egal cu valoarea estimata a procedurii insotit de recomandare din partea autoritatii contractante si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor - se vor respecta prevederile Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Informatii privind dotarile specificeDeclaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Formularul nr. 7.1, Resurse umane si structuri de management1. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si al personalului implicat in derularea contractului - Formularul nr. 7.22. De asemenea, autoritatea contractanta solicita ofertantilor asigurarea urmaririi executiei lucrarilor cu responsabili tehnici atestati (autorizati) pe categorii de lucrari. Certificateemise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate, respectiv ISO 9001 sau similar, pentru ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer