Achizitie publica - Contract de proiectare si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica,fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice obtinerea autorizatiei de constructie,caiet de sarcini, precum executia lucrarilor), pentru obiectiv
Detaliu pentru invitatia numarul 334292
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334292/24.08.2012
Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice obtinerea autorizatiei de constructie, caiet de sarcini, precum executia lucrarilor), pentru obiectivul ?MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE STATII DE PUNERE SUB PRESIUNE SI RETEAUA INTERIOARA DE IRIGATII DIN PLOTURILE 6, 14, 15, 11A+B, 12A+B, 13A+B, OUAI PRUNDU CHIRNOGI DIN AMENAJAREA GOSTINU GREACA ARGES?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII ?PRUNDU CHIRNOGI?Cod fiscal: 23073346, Adresa: CHIRNOGI, Chirnogi, Telefon: +40 742205607, Fax: +40 242524580
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. CHIRNOGI, str. Principala, nr.17, in incinta SC AgroChirnogi, cod postal 917125, jud.CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025, telefon: +40 742205607, fax: +40 242524580, persoana de contact: MARIAN LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. CHIRNOGI, str. Principala, nr.17, in incinta SC AgroChirnogi, cod postal 917125, jud.CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ORGANIZATIE A UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice obtinerea autorizatiei de constructie, caiet de sarcini, precum executia lucrarilor), pentru obiectivul ?MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE STATII DE PUNERE SUB PRESIUNE SI RETEAUA INTERIOARA DE IRIGATII DIN PLOTURILE 6, 14, 15, 11A+B, 12A+B, 13A+B, OUAI PRUNDU CHIRNOGI DIN AMENAJAREA GOSTINU GREACA ARGES?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare si executie de lucrari (documentatie tehnico-economica, fazele proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiei tehnice obtinerea autorizatiei de constructie, caiet de sarcini, precum executia lucrarilor), pentru obiectivul ?MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE STATII DE PUNERE SUB PRESIUNE SI RETEAUA INTERIOARA DE IRIGATII DIN PLOTURILE 6, 14, 15, 11A+B, 12A+B, 13A+B, OUAI PRUNDU CHIRNOGI DIN AMENAJAREA GOSTINU GREACA ARGES?.
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 894, 248 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 75.000 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante sauprin ordin de plata , cu conditia confirmarii OP de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul autoritatii contractante, RO77BRDE120SV12063501200, CF 23073346 deschis laBRD Groupe Societe Generale, Ag. Oltenita, jud. Calarasi.OP trebuie depus la banca cu cel putin 48 ore inainte de deschidere, astfel la data deschiderii ofertelor, garantia de participare sa fie virata in contul autoritatii contractanteDocumentele ce dovedesc plata garantiei de participare nu se introduc in plicul/coletul exterior ci se prezinta separat la depunerea ofertei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractantese va utiliza Formularul 12;In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art.33, alin (3), lit. B din H.G. 925/2006 actualizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art.87 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.conform F 35.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.art.90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin. 3 si 4 din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabilaPerioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 7.941.508 lei, sau 1.828.156 euro (pentru persoane fizice straine), dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii.S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar puteaaparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PROIECTARE: 1. Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la depunerea ofertelor in urma).2. Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte de servicii de proiectare, avand ca obiect: ? reabilitarea sisteme de irigatii?alimentari cu apa, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 235.301 lei fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractile respective de prestari servicii care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de predare-primire, care sa faca dovada finalizarii contractelor la valoarea prezentata si de recomandari., EXECUTIE: 1. -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vorcalcula de la data depunerii ofertelor, in urma).2. -Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se vademonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand caobiect : ? min.1 contract lucrare reabilitare statii de pompare, de natura si complexitate similar lucrarii licitate (CPV 45259900-6)din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 3.735.453 lei fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractele respective de executie lucrari care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie lterminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractelor la valoarea prezentata si de recomandari, Inf. privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006, Personal: PROIECTARE: - coordonator de proiectare (persoana cu studii superioare), - min.1proiectant cu experienta in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare, - min.1 proiectant in specialitatea: arhitectura (arhitect cu drept de semnatura), - min. 1 proiectant constructii (persoana cu studii superioare), - min. 1 proiectant instalatii apa-sanitare/hidrotehnica (persoana cu studii superioare), - min. 1 proiectant instalatii electrice (persoana cu studii superioare).EXECUTIE- Manager de proiect inginer absolvent al Facultatii de Imbunatatiri Funciare cu exeperienta minim 5 ani si care a mai fost manager de proiect la o lucrare similara, in ultimii 3 ani.- 2 ingineri specialitatea Imbunatatiri Funciare, din care cel putin unul sa fie Responsabil Tehnic cu Executia, domeniul VII.- 1 inginer absolvent Energetica, , specializare electrotehnica., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, pe specificul prestatiilor.1. Utilaje necesare executiei2. Echipamente pentru proectare- Tehnica de calcul- Copiatoare, - Ploter, - Programe de proiectare pe specialitati, Certificate de proiectare: Certificat de atestare eliberat de MADR pentru proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare aflat in termenul de valabilitate.Certificat de atestare elberat de Ministerul Mediului si Padurilor pentru intocmirea documentatiilor in domeniul gospodaririi apelor aflat in termenul de valabilitate.Certificate executie : Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilor de Imbunatari Funciare aflat in termenul de valabilitate. CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniulprivind activitatea de ?amenajari si reparatii? pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata ?conform cu originalul?sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene., CertificatISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor, ce va fi prezentat de catre executant, si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata conform cu originalulsauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene., Certificat OHSAS 18001 valabil la data deschiderii ofertelor, ce va fi prezentat de catre executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata conform cu originalulsauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei " se acorda astfel : a)Oferta cu pretul reprezentand 90% din valoarea estimata pentru proiectare, primeste punctajul maxim, Pmax = 5 puncte. Pentru ofertele cu valoarea mai mica de 90% din valoarea estimata se primeste 0 puncte. Pentru ofertele cu pret mai mare de 90% din valoarea estimata, punctajul se calculeaza astfel: P(n) = (pret maxim/pret(n)) x punctajul maxim alocatb)Oferta cu pretul reprezentand 90% din valoarea estimata pentru executie, primeste punctajul maxim, Pmax = 45 puncte.Pentru ofertele cu valoarea mai mica de 90% din valoarea estimata se primeste 0 puncte. Pentru ofertele cu pret mai mare de 90% din valoarea estimata, punctajul se calculeaza astfel: P(n) = (pret maxim/pret(n)) x punctajul maxim alocat
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU LUCRARE
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?programul calitatii propus pentru lucrare? se acorda astfel: - 10 puncte - Modul de prezentare a planului de urmarire a calitatii analizat prin seriozitatea tratarii tuturor cerintelor, nivelul calitativ al prezentarii, rigurozitatea descrierii sistemului calitatii aplicat la lucrare;
- 10 puncte - Gradul de acoperire a cerintelor de calitate prin procedurile tehnice de executie care urmeaza sa fie aplicate la lucrare; - 5 puncte - Planul de control al calitatii, verificari si incercari;
- 5 puncte - Descrierea sistemului calitatii privind mediul, aplicat la lucrare.Pentru evaluarea factorului ?programul calitatii propus pentru lucrare?, evaluarea se va realiza pentru fiecare criteriu separat, astfel: cea mai complexa descriere a fiecarui criteriu va avea punctaj maxim;evaluarea celorlalte descrieri (din celelalte oferte depuse) ale aceluiasi criteriu se va realiza prin comparare cu descrierea cea mai complexa, care a primit punctaj maxim
DURATA DE GARANTIE ACORDATA LUCRARII
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de garantie acordata lucrarii" se acorda astfel: a) Se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 10 puncte pentru durata de garantie acordata conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii.b) pentru celelalte cazuri se acorda punctajul astfel: D(n) = (durata minima/durata(n))xpunctajul maxim alocat
PROPUNEREA TEHNICA
10
Descriere: Pentru factorul de evaluare "Propunerea tehnica" se acorda 10 puncte, avand in vedere: - 2 puncte - Metodologia de realizare a sarcinilor propusa abordeaza si descrie fiecare sarcina solicitata prin caietul de sarcini si ofera detalii suficiente, adecvate privind modul de realizare;
- 8 puncte - Planul de lucru, care va prezenta o alocare adecvata de resurse umane si materiale necesare realizarii contractului, corelata cu graficul de realizare pe etape si sub-etape.Nota justificativa: La recomandarea proiectantului care a intocmit studiul de fezabilitate, Autoritatea contractanta a decis sa aplice factorii de evaluare a ofertelor in asa fel incat participantii la licitatie sa nu poata oferta valori nereale, avand in vedere importanta mare a constructiei, dupa finalizare trebuind astfel eliminati toti factorii de risc, calitatea executiei fiind un element decisiv.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA INVITATIEI DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 15:58