Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de proiectare si executie de lucrari pentru proiectul cu denumirea?DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN COMUNA AVRAM IANCU, JUDETUL BIHOR?


Detaliu pentru invitatia numarul 355958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Avram Iancu jud. Bihor
Numar invitatie: 355958/21.11.2013
Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari pentru proiectul cu denumirea?DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN COMUNA AVRAM IANCU, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Avram Iancu jud. BihorCod fiscal: 4794591, Adresa: Avram Iancu nr.167 jud.Bihor, Avram Iancu, Telefon: +40 0259391092, Fax: +40 0259391092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Avram Iancu, Comuna Avram Iancu, nr.167, jud.Bihor, Romania, cod postal: 417035, telefon: +40 0259391092, fax: +40 0259391092, persoana de contact: Nistor Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Avram Iancu, Comuna Avram Iancu, nr.167, jud.Bihor, Romania, cod postal: 417035, telefon: +40 0259391092, fax: +40 0259391092, persoana de contact: Nistor Marius
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari pentru proiectul cu denumirea?DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN COMUNA AVRAM IANCU, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare si executie lucrari pentru proiectul cu denumirea?Drumuri de exploatare agricola in Comuna Avram Iancu, judetul Bihor?.Descrierea proiectarii si a lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica a fost calculata avandu-se in vedere Bugetul indicativ aferent proiectului, respectiv: Valoarea totala estimata fara TVA: 4.166.753 Ron;a) Investitia de baza = 3.980.477 Ron fara TVA;b) PT + DE + asistenta tehnica din partea proiectantului =58.383 Ron fara TVA;c) Organizare de santier =39.806 Ron fara TVA;d) Diverse si neprevazute 2, 19 % = 88.087 Ron fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 166, 753 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantumde 81.500 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.GP se va constitui: -prin OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO55TREZ0835006XXX000033, deschis la Trezoreria Salonta;
-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)- Daca instrumentul prevede conditii de plata a GP, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art. 278^1 lit b din OUG 34/2006.GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(model orientativFormular nr. 1)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ;
-daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat indocumentatia de atribuire.(model orientativFormular nr.2 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara: Cerinta nr. 1: a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, (Completare Formular nr. 4). Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.b) Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.c) Se solicita prezentarea cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 /2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul fiscal se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. (Completare Formular nr. 5)Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, inclusiv pentru sediile secundare si pentru punctele de lucru implicate in procedura). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa demontreze caofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In cazul in care termenul limita de depunere a ofertelor va fi pana in data de 05 a lunii, vor fi acceptate de catre comisia de evaluare si certificatele de atestare fiscala care atesta ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara lunii de referinta in sensul ART 112 DIN ORDONANTA NR 92/2003.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Nota: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 : Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formular nr. 6. Documentul se depune in original.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular nr. 7 . Documentul se depune in original, pentru fiecare asociat (daca este cazul)Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 5: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 (Completare Formular nr.8). Documentul se depune in original. Declaratia va fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Avram Iancu, dupa cum urmeaza: 1. Matica Teodor Liviu ?primarul comunei2. Chirla Dan? viceprimarul comunei3. Sabau Sorin Marius ? secretarul comunei4. Herman Luminita Mioara ? contabil contabil5. Nistor Teodor Marius ? consilier achizitii publice6. Avrem Dinu Vasile ? consilier local7. Bas Cosmin Florin ? consilier local8. Blaj Cornel ? consilier local9. Blaj Ioan ? consilier local10. Badu Ioan ? consilier local11. Buda Ioan ? consilier local12. Heredea Gavril ? consilier local13. Kovacs Marin ? consilier local14. Lazar Ioan ? consilier local15. Mara Liviu Dorel ? consilier local16. Petrila Ioan ? consilier local17. Turkosi Coloman ? consilier local18. Cotro Adrian? consilier local19. Condoros Sandu-referent cultura20. Fodor Lucian Samir-inspector finante21. Blaj Maria-ing. registru agricolAtentie: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara. Cerinta nr. 6: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii); Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei, conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta. Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate (principal sau secundar) corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Atentie: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 7: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) sa fie de minim 8.157.332 lei. Se vor prezentaSituatiile financiare aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale sau alte documente doveditoare, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata. Convertirea in RON /alta valuta, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei., Cerinta nr. 8: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare in valoare deminim 1.019.666 lei pentru a asigura cash flow-ul necesar pentru derularea contractului pentru perioada pana la data primei decontari (minim 3 luni), suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare, prezentand in acest sens Scrisoare de garantie bancara sau alte forme de garantii si/sau depozite bancare, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare sau orice alta forma de garantare care este permisa de legislatia bancara.In cazul ofertei castigatoare, ofertantul va imobiliza valoarea de minim 1.019.666 lei exclusiv pentru realizarea contractului., Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 9: Informatii privind capacitatea tehnica.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 anicontinand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari privati.(Formular nr. 11 si Formular nr. 11.B).Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari in desfasurare continand valori, perioade de executie (Formular nr. 11.A)Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 10: Experienta similaraSe solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani , prin cel putin 1 contract (cu toate fazele de proiectare- PT, DE, ATP), servicii similare a caror valoare sa fie cel putine egala cu 58.383 lei fara TVA.PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, prin cel putin 1 contract, lucrari similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu 4.020.283 lei fara TVA.Se accepta si contract de proiectare si executie in valoare de 4.078.666 lei fara TVA, din care servicii de proiectare de minim 58.383 lei fara TVA.Se accepta prezentarea unui contract/ mai multe contracte, care au ca obiect orice combinatie de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract.Ofertanti vor prezenta pentru dovedirea experientei certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritati contractante sau client privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea serviciilor/lucrarilor, beneficiarul/ beneficiarii serviciilor/lucrarii, valoarea totala a contractului perioada si locul executiei/prestarii lucrarilor/serviciilor procese-verbale de receptie finala/procese verbale de receptie partiala pentru serviciile/lucrarile receptionate partial, procese-verbale la terminarea lucrarilor/ recomandare (document constatator)/etc, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 11: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta (Anexa la Formularul nr.12)Personal tehnic de specialitate minim necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: -Manager proiect - persoana cu studii superioare, cu certificat de absolvire, pregatire profesionala/cursuri pentru functia de manager, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Sef de santier/ Responsabil lucrare/Coordonator lucrare - persoana cu studii superioare tehnice in domeniul tehnic drumuri, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul tehnic drumuri cf. Lg.nr.10/1995 (1 persoana); Se solicita prezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertei.- Responsabil calitate CQ - persoana cu studii superioare, documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conformitate cu ORDIN Nr. 646 din 30 august 2007 (1 persoana);
- Inginer drumuri cf. Cod COR214204 -persoana cu studii superioare, experienta profesionala doveditoare prin participarea la cel putin un contract similar (1persoana);
- Responsabil securitate si sanatate in munca - persoana cu atestat cf.Legii nr.319/2006 eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale siMinisterul Educatiei Nationale(1 persoana);
-Minim un Topometrist - persoana cu atestat/autorizare in domeniu, conform Ordonantei nr.10/2000, pentru realizarea trasarilor la fata locului;Se solicita personal calificat pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus? ptr. lucrarile specifice contractului, muncitori calificati angajati cu contract de munca sau prezinta angajament de participare, cu calificari pentru toate categoriile de lucrari solicitate in cadrul contractului (masinisti-mecanicideserventi pentru fiecare utilaj in parte si muncitori calificati pentru lucrari de drumuri).Personal tehnic de specialitate minim necesar pentru realizarea proiectului tehnic: - Sef proiect, absolvent de studii superioare specializate CFDP, experienta implicarii intr-un proiect similar;
- 1 ing/subing., absolvent de studii superioare specializate CFDP, experienta implicarii intr-un proiect similar;
- 1 topometrist - persoana cu atestat/autorizare in domeniu, conform Ordonantei nr.10/2000., Cerinta nr. 12: Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului : Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in termenul de executie ofertat (Formular nr.15)Operatorii economici vor dovedi ca au in dotare sau dispun (proprietate / leasing / inchiriere / angajamente de punere la dispozitie), de minim urmatoarele: - statie de betoane de ciment, folosita pentru indeplinirea contractului;
- laborator gr. II autorizat/contract cu un lab. gr. II, autorizat in domeniul contractului de lucrari (Cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 808/2005).Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si produse de cariera proprii pe baza de contract de inchiriere/furnizare, sau un angajament de punere la dispozitie.Operatorii economici vor dovedi dispunerea (din dotare proprie sau inchiriere) de la asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractelede inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacelede transport se vor inchiria astfel incat sa fie disponibile pe perioada in care este necesara implicarea lor in derularea contractului. Se va prezenta dupa caz: - copia conformcu originalul a facturii in temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul; - copia conform cu originalul dupa partile relevante din contractul de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul, din care sa rezulte ca ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor, precum si disponibilitatea acestora pe perioada implicarii efective in executia contractului; - copia conform cu originalul dupa partile relevante din contractul de inchiriere, din care sa rezulta ca, ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor, precum si disponibilitatea acestora pe perioada implicarii efective in executia contractului.Operatorii economici vor prezenta contract/precontract/angajament de punere la dispozitie, prin care sa faca dovada ca dispun de depozit pentru depozitarea deseurilor de santier rezultate in urma executiei de lucrari., Cerinta nr. 13: Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr. 16;Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 14: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 15: Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent) aferent obiectului contractuluiin copie legalizata/certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea;c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;, Cerinta nr. 16: aferent obiectului contractuluiin copie legalizata/certificata , ,conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificare .Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea;c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum de puncte, respectiv 70. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 70 * Pret Minim / PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 70 =Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura;PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie pentrulucrari este de minim 4 luni si maxim 10 luni.Durata de executie pentru servicii de proiectare este de minim 1 luna si maxim 2 luni. Peste durata de executie maxim acceptata oferta va fi declarata neconforma si sub durata minima realista ofertele nu vor fi punctate suplimentar fata de punctajul maxim.Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta durata de executieofertata se acorda P2=20 puncte b)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a)se acorda punctajul astfel: P2= (durata minima ofertata / durata n) x 20;
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv, adica 10 puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: : P2 perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x 10 puncte.Ofertele care prezinta o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme. Ofertelecare prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer