Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de proiectare si executie de lucrari ?sera de legume?


Detaliu pentru invitatia numarul 347833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL BOTOSANI
Numar invitatie: 347833/03.06.2013
Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari ?sera de legume?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BOTOSANICod fiscal: RO3503538, Adresa: I.C. BRATIANU 118, Botosani, Telefon: +40 231515937, Fax: +40 231535421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: I.C. BRATIANU, nr. 118, Botosani, Romania, cod postal: 710319, telefon: +40 231515937, fax: +40 231535421, persoana de contact: Penitenciarul Botosani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. I.C. BRATIANU, nr. 118, Botosani, Romania, cod postal: 710319, telefon: +40 231515937, fax: +40 231535421, persoana de contact: Penitenciarul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie de lucrari ?sera de legume?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru proiectarea ?i execu?ia a unei sere de legumein cadrul Penitenciarului Boto?ani includ: a) Activita?ile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru sera cultivat legume . Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa caz, cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legisla?ia na?ionala ?i orice documenta?ie necesara pentru ob?inerea autoriza?iilor de construc?ie.b) Lucrari de construc?iec) Furnizarea ?i montarea utilajelor ?i echipamentelor tehnologiced) Testare ?i punere in func?iunee) Monitorizarea func?ionarii serei ?i acordarea de asisten?a/consultan?a personalului responsabil pe parcursul perioadei de garan?ie, atunci cand este necesarf) Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garan?ie de 24 lunig) Instruirea personalului BeneficiaruluiFacem men?iunea ca, cota de diverse ?i neprevazute este estimata la 8500 lei fara TVA ?i este cuprinsa in valoarea totala estimata de 190650 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform pct. 9 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010 ? 3500 lei . Perioada de valabilitate a garan?iei este egala cu cea a ofertei depuse.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006, art. 86, cu modificarile si completarile ulterioare .Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda (euro etc.) se va folosi cursul de schimb BNR exprimat valabil cu 5 zile lucratoare inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. Garan?ia de participare va fi prezentata la sediul penitenciarului de catre to?i operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular nr. 3.1.1.a)
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului ce se va incheia.Modul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca par?ile convin orice alta op?iune prevazuta de actul normativ men?ionat.Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. (Formular nr. 3.1.1.b)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Cerin?a 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 3.2.1.a.A- Cerin?a 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 3.2.1.a.B- Cerin?a 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 3.2.1.a.CPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: - Comisar sef Cuzic Victor ? director penitenciar- Comisar Livadaru Cristina ? director adjunct- Comisar Pinzariu Milica- director adj. ec.-administrativ- Comisar sef Ieremie Cristian ? coordonator proiect: ?O societate in schimbare ? Reintegrarea sociala si profesionala a detinutilor? (Numar de identificare al contractului POSDRU/96/6.2/S/52913);
- Comisar Zanfirescu Rodica ? responsabil financiar in cadrul proiectului- Subcomisar Daringa Iulian ? consilier juridic- Subcomisar Piascovschi Ilie ? expert achizi?ii- Agent ?ef pr. Alexuc Dana ? responsabil sector- Agent ?ef pr. Horodinschi Cornel ? responsabil sector- Comisar Gaftoniuc Anisoara ? ?ef birou produc?ie bugetara- Inspector Valenciuc Maria - economist- Agent ?ef pr.Constantin RACU - Control financiar preventiv1- Agent ?ef pr.Mariana CIPRIAN - Control financiar preventiv2- Inspector pr. Ionut ONOFREI ? Responsabil activita?i.- Cerin?a 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 3.2.1.a.D- Cerin?a 5 - Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta, Prezentare Formular 3.2.1.a.E-Cerin?a 6 - certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;
-Cerin?a 7 - certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Operatorii vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69', art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Cerin?a 1 - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii ? care sa con?ina referire la obiectul declarat de activitate al ofertantului ?i care sa corespunda categoriei de lucrari ce face obiectul procedurii de achizi?ie.Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana.Documentele trebuie sa con?ina informa?ii actuale / reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a 2 ? Prezentare bilan?uri contabile, vizate ?i inregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani. Autoritatea Contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordan?e intre cifra de afaceri declarata ?i cifra de afaceri conform bilan?ului contabil inregistrat ?i depus la Direc?ia Generala a Finan?elor Publice pe fiecare din anii respectivi., Cerin?a 1 - Informatii privind situatia economico ? financiaracifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani a ofertan?ilorparticipan?i la procedura trebuie sa fie de cel pu?in 180.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 6 ? informa?ii privind subcontractareaDeclara?ie privind partea/ par?ile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractan?i ?i specializarea acestora.Ofertantul ? liderul Asocia?iei va completa Formular 3.2.3.J - Lista asociatilor si a subcontractantilorLista se completeaza de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti sau asociati. In situatia in care nu are subcontractanti sau asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL" in tabelul inclus in formular.In situa?ia existen?ei subcontractan?ilor, lista va fi inso?ita ?i de: b) Acord sau o scrisoare preliminara de subcontractareIn cazul in care par?i din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai mul?i subcontractan?i, se va solicita la incheierea contratului de achizi?ie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractan?ii nominaliza?i in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordan?a cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizi?ie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare., Cerin?a 5 ? Informa?ii privind asociereaDeclara?ie privind partea/ par?ile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asocia?i ?i specializarea acestora.Ofertantul ? liderul Asocia?iei va completa Formular 3.2.3.J - Lista asociatilor si a subcontractantilorLista se completeaza de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti sau asociati. In situatia in care nu are subcontractanti sau asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL" in tabelul inclus in formular.In situa?ia existen?ei asocia?ilor, lista va fi inso?ita ?i de: b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Formular 3.2.3.KOferta depusa in asociere trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.In cazul unei oferte depuse in asociere, aceasta trebuie sa includa si o declaratie prin care asociatiise obliga ca in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare vor legaliza asocierea, iar contractul deasociere legalizat va fi prezentat autoritatiicontractante inainte de data semnarii contractului.Declaratia va fi semnata de catre toti asociatii.In cazul in care ofertantul este o asociere, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare sau garantiei de buna executie numai daca asocierea este formata in exclusivitate din intreprinderi mici si mijlocii. Cu alte cuvinte, in cazul in care unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea respectiva nu are caracterul unei intreprinderi mici sau mijlocii si nu se pot aplica prevederile 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare., Cerin?a 4 ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel pu?in urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a. Proiectare: - 1 proiectant pentru lucrari de instala?ii;
- 1 proiectant pentru lucrari de rezisten?a;
- 1 proiectant pentru lucrari de arhitectura.b. Execu?ie: - 1 ?ef lucrare ? inginer / subinginer construc?ii;
- 1 inginer instala?ii / control de calitate a lucrarilor;
- 1 RTE (responsabil tehnic de execu?ie) pentru domeniul construc?iiSe vor prezenta copii legalizate sau copii marcate cu men?iunea ?conform cu originalul? dupa atestate ?i legitima?ii vizate la zi acolo unde este cazul. Ofertantul va prezenta CV-uri, diplome, copii autoriza?ii, certificate de atestare, declara?ii de disponibilitate, angajament, declara?ii privind efectivul mediu annual al personalului angajat ?i al cadrelor de conducere.Se va completa: Formular 3.2.3.E ? ? Declara?ie privind efectivul mediu anual al personalului angajat ?i al cadrelor de conducere?Formular 3.2.3.F ? ? Informa?ii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant pentru derularea contractului?.Se va prezenta CV-ul in format Europass, aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de fiecare titulat in parte - Formular 3.2.3.G - CV-urile vor purta numele in clar ?i semnatura in original; diplome privind specializarea personalului; copii dupa autoriza?ii / certificate de atestare profesionala ?i legitima?ii aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angaja?i ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna ?i se va prezenta in original - Formular 3.2.3.H ? Declara?ia de disponibilitate.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilizarii unor persoane din cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel pu?in calificarile celor nominalizate ini?ial ?i luate in calcul la evaluarea ofertei. - Formular 3.2.3.I, Cerin?a 3 ? Declara?ie privind utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDeclara?ie privind utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, lista cuprinzand cantita?ile de utilaje, instala?ii ?i echipamente tehnice specifice categoriei de lucrari supuse procedurii (Formular 3.2.3.D).Se vor ata?a orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate., Cerin?a 2 ? Prezentarea a cel pu?in 1 contract finalizat de execu?ie lucrari de construc?ii similare. Contractul va fi inso?it de: - Proces verbal de recep?ie- Recomandare / document constatator emis de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se in?elege: - Lucrari recep?ionate par?ial care sunt inso?ite de procese verbale de recep?ie par?iala;
- Lucrari recep?ionate inso?ite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau- Lucrari recep?ionate inso?ite de proces verbal de recep?ie finala.Se va prezenta Fi?a de informa?ii privind experien?a similara (Formularele nr. 3.2.3.B ?i 3.2.3.C) pentru contract similar, finalizat in decursul ultimilor 5 ani (calcula?i prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) ? in original.- Ofertele operatorilor economici care nu ?i-au indeplinit condi?iile contractuale privind calitatea, termenul de execu?ie, durata de garan?ie a lucrarii si / sau au prezentat documente false la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizi?ie publica vor fi respin?i din cadrul procedurii. Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv., Cerin?a 1 - Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani -(Formular 3.2.3.A); lista va contine lucrari de construc?ii similare. Certificare ISO 14001, Certificare ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer