Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de proiectare si executie lucrari de C+M (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E. si executie de lucrari) pentru obiectivul de investitii ?Indiguire rau Prut in sectorul Albita ? Falciu, judetul Vaslui?


Detaliu pentru invitatia numarul 355393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Numar invitatie: 355393/05.11.2013
Denumire contract: Contract de proiectare si executie lucrari de C+M (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E. si executie de lucrari) pentru obiectivul de investitii ?Indiguire rau Prut in sectorul Albita ? Falciu, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: +40 232218192, Fax: +40 232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: Petru Avram
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Bazinale de Apa Prut - Barlad, din Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie lucrari de C+M (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E. si executie de lucrari) pentru obiectivul de investitii ?Indiguire rau Prut in sectorul Albita ? Falciu, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E.) si executie lucrari de C+M la obiectivul de investitii: ?Indiguire rau Prut in sectorul Albita ? Falciu, judetul Vaslui?Valoarea estimata a contractului pentru procedura mai sus mentionata este de 18924916.81 lei fara TVA (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute), respectiv 4251739.30 euro fara TVA, cuprinsa in devizul general al investitiei (1EURO = 4.4511 lei, licitat la BNR in data de 02.10.2013). Valoarea estimata pentru executie lucrari este de 17361911.68 lei fara T.V.A., iar valoarea estimata pentru serviciile de proiectare este de 661818.62 lei fara T.V.A..Procentul aferent chetuielilor diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de proiectant in Devizul General este de 5 % - 901186.51 lei fara TVA, iar valoarea aferenta este inclusa in valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 924, 916.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 340000.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO06TREZ4065005XXX012076 deschis la Trezoreria IASI. CIF 18296163, in original sau copie legalizata sau conform cu originalul.- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara ? Formular prezentat in Sectiunea III) sau de o societate de asigurari, in original.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care se opteaza pentru depunerea garantiei de participare in valuta, echivalenta se va calcula pe baza cursului lei/valuta stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art. 33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din H.G. nr. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge pe fond contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1 lit. c) din OUG nr. 34/2006, suma de 9362.37lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului (fara T.V.A.), conform F33.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul care solicita reducerea conform art. 16 (2) din Legea nr. 346/2004 va prezenta, anexat Formularului pentru garantie (Formularul nr. 33), declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Perioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se va completa formularul F1 din sectiunea Formulare.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP - se va completa formularul F2 din sectiunea Formulare.3. Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata) - se va completa formularul F3 din sectiunea Formulare.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (actualizata) - se va completa formularul F4 din sectiunea Formulare.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Documentele/Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa formularul F5 din sectiunea Formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Corneliu Cretu ? Director A.B.A. Prut ? Barlad, Gabriel Besleaga ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Gabi Musteata - Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Dorin Dutu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Olga Musteata ? Director Economic A.B.A. Prut - Barlad, Petru Avram - Sef Birou Promovare Investitii, Urmarire Investitii, Mihaela Demirela Pavel ? Consilier Juridic, Mihaela Condurat ? Economist, Alina Simona Lapa - Inginer.?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? va fi prezentata si de catre subcontractantul nominalizat in oferta.In cazul tertului sustinator se vor prezenta: Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata) - F3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 (actualizata) - F4 si ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? - F5.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F3, F4 si F5. Pentru persoane fizice sau juridice romane: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si ca obiectul de activitate al respectivului operator economic corespunde obiectului procedurii, respectiv executie lucrari de constructii hidrotehnice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice sau juridice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Certificat constatator (sau document echivalent) din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv executie lucrari de constructii hidrotehnice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Nota: 1. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.2. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul altei persoane (tertul sustinator).Se solicita ofertantului care va presta serviciile de proiectare, urmatoarele certificate: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului si Padurilor conform Ordinului nr. 1613/2013 pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice;b) intocmirea studiilor hidrogeologic;c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor;d) elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru: - persoane fizice: categoria B sau C; sau- persoane juridice: clasa a II-aSe vor prezenta copii legalizate sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale certificatelor aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare cu 34723823.00 lei, dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii.Valoarea in euro se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anii prezentati.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta 2. Pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se vor prezenta documente edificatoare: bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor din ultimii 3 ani financiari incheiati (se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor in urma). Se vor prezenta documentele solicitate, vizate si inregistrate la organele in drept (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor in urma), continand valori, perioade de prestare, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), din care sa rezulte ca a prestat si a dus la bun sfarsit (in situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani), la nivelul unor maxim 5 contracte, servicii similare de tipul ? regularizari si recalibrari in albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, baraje, a caror valoare cumulata a fost de minim661818.00 lei (fara TVA), insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar., Cerinta 2. Se solicita prezentarea Fisei de experienta similara, pentru contractele de prestari de servicii similare prezentate pentru dovedirea experientei similare.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Avand in vedere art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006, prestarile de servicii rezulta prin prezentarea unor certificate/documente (de ex: copii dupa contracte de prestari servicii sau copii dupa informatii relevante din contractele respective/recomandari/procese verbale de receptie/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant), emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar., Cerinta 3. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor in urma), din care sa rezulte ca a executat si a dus la bun sfarsit (in situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani), la nivelul unor maxim 5 contracte, lucrari similare de tipul ? regularizari si recalibrari in albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, baraje, conform H.G. nr. 2139/2004 (actualizata), a caror valoare cumulata a fost de minim 17361911.00 lei (fara TVA), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta 4. Se solicita prezentarea Fisei de experienta similara, pentru contractele de executie lucrari similare prezentate pentru dovedirea experientei similare.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Avand in vedere art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006, se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu, insotita de certificari de buna executie (de ex: copii dupa contracte de executie lucrari sau copii dupa informatii relevante din contractele respective/recomandari/procese verbale de receptie/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant) care sa indice beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, emise sau contrasemnate de autoritate sau de catre clientul privat beneficiar., Cerinta 5. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (2) lit. e) si art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006., Cerinta 6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, conf. art. 188 alin. (2) lit. d) si art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG nr. 34/2006.Personal minim necesar: Pentru EXECUTIE: - un (1) manager general de proiect cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin participarea intr-un proiect cu obiect similar intr-o pozitie similara (dar nu neaparat manager de proiect) avand in vedere ca lucrarile se vor executa pe un curs de apa de ordinul II la nivel national;
- un (1) sef de santier executie cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin participarea intr-un proiect cu obiect similar intr-o pozitie similara (dar nu neaparat sef de santier) avand in vedere ca lucrarile se vor executa pe un curs de apa de ordinul II la nivel national;
- un (1) responsabil tehnic cu executia, o persoana atestata tehnico-profesional pentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, conform prevederilor Legii nr. 10/1995 actualizata;
- un (1) responsabil SSM, atestat in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii, conform prevederilor H.G. nr. 300/2006, modificata si completata de H.G. nr. 601/2007 si ale Ordinului MSSF nr. 242/23.03.2007, completat de Ordinul MFP nr.2712/2012.Pentru PROIECTARE: - un (1) sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si care vareprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, cu studii superioare de specialitate si experienta in proiectare de cel putin 5 ani in domeniul amenajari si constructii hidrotehnice, datorita complexitatii fenomenelor hidrologice si efectul acestora asupra albiilor, avand in vedere ca raul Prut este amenajat cu lucrari de aparare impotriva inundatiilor (indiguiri), consolidari de mal si o acumulare cu rol complex (Acumularea Stanca Costesti).- un (1) responsabil SSM, atestat in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului, conform prevederilor H.G. nr. 300/2006, modificata si completata de H.G. nr. 601/2007 si ale Ordinului MSSF nr. 242/23.03.2007, completat de Ordinul MFP nr.2712/2012.Anii de experienta generala se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In vederea dovedirii experientei solicitate persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului se vor prezenta: - CV-uri (exceptie RTE);
- declaratii de disponibilitate (in original sau in copie);
- copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare obtinute mentionate in CV;
- documente suport: copie de pe fisa de post, recomandare, copie de pe contractul de munca, copie de pe contractul de colaborare/prestari servicii, copie de pe Revisal, etc.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Cerinta 7. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii si executie lucrari, conform art. 188 alin. (2) lit. g) si art. 188 alin. (3) lit. f) din OUG nr. 34/2006.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se solicita prezentarea partilor din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006. Cerinta 1. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Managment al Calitatii valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta 2. Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Managment de Mediu valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer