Achizitie publica - Contract de proiectare si executie lucrari de sistematizare si amenajare la obiectivul de investitii ?SISTEMATIZARE si AMENAJARE FALEZA?- oras Sulina, judetul Tulcea, cuprins in Proiectul denumit ? Dezvoltarea infrastructurii turistice, Orasul Sulina.
Detaliu pentru invitatia numarul 324012
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324012/11.04.2012
Denumire contract: Contract de proiectare si executie lucrari de sistematizare si amenajare la obiectivul de investitii ?SISTEMATIZARE si AMENAJARE FALEZA?- oras Sulina, judetul Tulcea, cuprins in Proiectul denumit ? Dezvoltarea infrastructurii turistice, Orasul Sulina.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)Cod fiscal: 4321410, Adresa: str. a I-a nr.180, Sulina, Telefon: 0240543003, Fax: 0240543661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. a I-a nr.180, Sulina, Romania, cod postal: 825400, telefon: +40 240543003, fax: +40 240543661, persoana de contact: ALINA PICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Sulina, str. a-I-a, nr. 180, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie lucrari de sistematizare si amenajare la obiectivul de investitii ?SISTEMATIZARE si AMENAJARE FALEZA?- oras Sulina, judetul Tulcea, cuprins in Proiectul denumit ? Dezvoltarea infrastructurii turistice, Orasul Sulina.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia tuturor lucrarilor de proiectare si executie lucrari prevazute in documentatia de atribuire pentru?SISTEMATIZARE si AMENAJARE FALEZA?- oras Sulina, judetul Tulcea, cuprins in proiectul denumit ? Dezvoltarea infrastructurii turistice, Orasul Sulina?. Se recomanda operatorilor economici vizitarea amplasamentului, pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru elaborarea ofertei. Vizitarea amplasamentului se poate face incepand cu orele 14:30 de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Persoana de contact: Ispas Aurel ? referent sp in cadrul Serviciului Urbanism si Amenajarea Teritoriului. Autoritatea Contractanta nu isi asuma raspunderea cu privire la niciun aspect din perioada executiei lucrarilor pentru nevizitarea de catre operatorul economic a amplasamentului viitoarei lucrari.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 740, 922 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, astfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau b)prin virament bancar cu OP in contul nr. RO44TREZ6445006XXX000175 deschis la Trezoreria Sulina, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Valoarea garantiei de participare este de 117.409 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata va fi de 8.734 lei. Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), garantia de particpare se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE e de5% din val tot a contr exclusiv TVA.Se const cf art. 90 din HG 925/2006. Mod de const a GBE va fi specif de catre ofertant in of sa alegandu-se din: a) scrs de garantie bancarade buna exec sau b) retineri succesive din sume dat pt facturi partiale. In caz in care nu se va specif in of, metoda aleasa va fi ?retineri succesive din sume dat pt facturi partiale. In acest caz op ec are oblig de a deschide un cont la disp AC, la Unit de Trez a Statului din raza terit a sediului ofertantului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract Pe parcursul indepl contract, autorit contractanta urmeaza sa alim acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele dat si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab drept GBE in DA. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.GBE se restituie in conf cu art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratieprivindeligibilitatea - privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 2. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, cu referiere doar la pct. a, c1 si d.3) Certificat de atestare fiscala emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului si certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale eliberat de catre Organele Administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei(prezentate in original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 3. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.6) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ca nu are persoane in cadrul Consiliului de Administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al-IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Se va completa si va prezenta, in original, Formularul nr. 5. (Persoanele ce detin functii de decizie si conducere cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dimitriu Aurel ? Primar, Popa Sorin ? Viceprimar , Picu Alina ?Secretar). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori sau subcontractanti, daca este cazul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoane fizice/juridice romane: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat. Autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca acesta prezinta copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal/secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolvenaa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nota, Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Nivel minim impus: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani in valoare de minim 23.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Se va prezenta lista cu servicii similare prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertei si lista cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a ofertei., Cerinta 2. Experienta ca operator economic in proiectare executata in ultimii 3 ani: cel putin 1 contract care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare de400.000 lei, fara T.V.A.Cerinta 3. Experienta ca operator economic in executie in ultimii in 5 ani: cel putin 1 contract care sa confirme executarea de lucrari similare in valoare de 11.000.000 lei, fara T.V.A., Cerinta 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniNOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de conducere si specialitate) responsabilpentru indeplinirea contractului., Cerinta 6.Dovada ca detine personalul minim de specialitate pentru indeplinirea contractului: Pentru serviciile de proiectare ofertantul va face dovada ca detine cel putin: -2 arhitecti, licentiati in domeniu;
-1inginer/subinginer, licentiat in domeniul constructii, specializat in instalatii sanitare;
-1inginer/subinginer, licentiatin domeniul constructii, specializat in instalatii electrice;Pentru executia lucrarilor ofertantul va face dovada ca detine minim: - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat conform legii;
- 1 sef de santier cu studii de specialitate/atestat conform legii;
-1 specialist cu controlul calitatii, atestat de catre ISC;
- 1specialist/maistru in instalatii electrice;
- 1 specialist /maistru in instalatii sanitare;
-1specialist/maistru in lucrari de tamplarie /dulgherie;
- 1 specialist responsabil cu protectia muncii atestat conform legii., Cerinta 7.Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantulPentru proiectare sunt necesare urmatoarele dotari: program de proiectare (CAD) si program devize, pentru predarea PT si DDE ? cate minim 1 buc.Pentru executie sunt necesare urmatoarele dotari: minim: 1 gabara, 1 salupa, 1 statie de betoane mobila., Cerinta 8: Atestate, certificate privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: permisul pentru desfasurarea activitatilor de constructie ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in ariile naturale protejate, in conformitate cu prevederile Legiinr. 82 / 1993 cu modificarile si completarile ulterioare privind constituirea RBDD si O.U.G. nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate si autorizatia de mediu pentru desfasurarea activitatilor de transport pasageri simarfuri pe cai navigabile inferioare, eliberata deAdministratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii ? Tulcea si a permiselor de acces pe caile navigabile din RBDD, eliberate de Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii sau declaratie notariala ca se obliga ca in termen de 30 de zile de la semnarea contractului va solicita si va obtine permisul si autorizatia de mediu conform solicitarilor de mai sus., Cerinta 9Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantii vor depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Nota Cerinta nr. 10Certificat privind managementul sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau certificateechivalente in domeniile proiectare si executie lucrari civile.(in cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare membru, conform partii din contract pe care o vor indeplini)., Cerinta nr. 11Ofertantii vor prezenta, in copie conforma cu originalul, Certificatul/le privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniile proiectare si executie lucrari civile. (in cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare membru, conform partii din contract pe care o vor indeplini).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)Pentru oferta cu pretul cel mai mic, in Lei fara TVA, se acorda punctaj maxim de 50 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36^1 si conexe din HG 925/2006 asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009; pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P1= (Pret minim /Pret ofertat) x 50, unde: Pret minim = cea mai mica valoare a ofertei financiare dintre ofertele prezentate ;Pret ofertat = valoarea ofertei financiare al carei punctaj se calculeaza.Includerea in oferta financiara a unui prĂȘt, fara TVA, ce depaseste valorea estimata, comunicata in invitatia/anuntul de participare, are drept consecintarespingerea ofertei ca inacceptabila conf. art. 36 alin. 1 lit e din H.G. 925/2006.
Termen de proiectare (PT+CS+DDE+ DTAC)
15
Descriere: Termenul maxim de proiectare (PT+CS+DDE+DTAC) este de 60 zile calendaristice de la primirea ordinului de incepere a proiectarii. Ofertarea unei perioade de proiectare mai mari de 60 zile, are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma conf. art. 36 alin. 2 lit. b din H.G. nr. 925/2006. Termenul minim de proiectare este de 30 zile. Ofertarea unui termen de proiectare mai mic de 30 de zile, nu va fi punctat suplimentar.Punctajul maxim alocat este de 15 pct. Punctajul ptr. Criteriul P2 se acorda astfel: pentru cel mai scurt termen de proiectare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 pct; pentru alt termen de proiectare, se acorda punctaj astfel: P2= (termenminim/ termenofertat) x punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 pct, unde : Termen minim = cel mai mic termen de proiectare dintre ofertele prezentate ;Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza.
Termen de executie a lucrarilor
15
Descriere: Termenul maxim de executie este de 10 luni calendaristice de la primirea ordinului de executie a lucrarilor. Ofertarea unei termen de executie mai mari de 10 luni, are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma conf. art. 36 alin. 2 lit. b din H.G. nr. 925/2006.Termenul minim de executie este de 8 luni. Ofertarea unui termen de executie mai mic de 8 luni, nu va fi punctat suplimentar. Punctajul maxim alocat este de 15 pct.Punctajul ptr. Criteriul P3 se acorda astfel: pentru cel mai scurt termen de executie a lucrarilor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 pct;pentru alt termen de executie a lucrarilor, se acorda punctaj astfel: P3 = (termenminim / termenofertat) x punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 pct, unde : Termen minim = cel mai mic termen de executiedintre ofertele prezentate ;Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Garantia minima este de 24 luni de la semnarea procesului verbal de la finalizarea lucrarilor. Ofertarea unei perioade de garantie mai mica de 24 luni, are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma conf. art. 36 alin. 2 lit. b din H.G. nr. 925/2006. Termenul maxim de garantie este de 60 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mare de 60 luni, nu va fi punctata suplimentar. Punctajul maxim alocat este de 10 pct.Punctajul ptr. Criteriul P4 se acorda astfel: pentru cel mai mare termen de garantie a lucrarilor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 pct; pentru alt termen de garantie a lucrarilor, se acorda punctaj astfel: P4 = (termen ofertat/termen maxim)x punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 pct, unde : Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza ; Termen maxim= cel mai mare termen de garantie dintre ofertele prezentate ;
Termenul de interventie in scopul remedierii defectiunilor in perioada de garantie
10
Descriere: Term de interv reprez perioada expr in ore in care ofertant se oblig sa interv in scopul remed viciilor de exec, de la mom primirii notificarii/ordi din partea AC asupra unui incident de aceasta natura de catre AC.Atentie!: a nu se confunda term de interv cu term de remed a defectiunilor. Term max de interv e de 72 de ore. Ofertarea unei term de interv mai mare de 72 de ore, are drept consec resp of ca neconf conf. art. 36 alin. 2 lit. b din HG 925/2006. Term min de interv e de 24 ore. Ofertarea unui term de interv mai mic de 24 de ore, nu va fi punctat suplim.Punct max alocat e de 10 pct.Punct ptr. Crit P5 se acorda astfel: pt cel mai scurt term de interv se acorda punctajul max alocat factorului de eval, resp 10 pct;pt alt term de interv se acorda punctaj astfel: P5 = (termenminim / termenofertat) x punctajul max alocat factorului de eval, resp 10 pct.Termen minim = cel mai mic term de execdintre ofertele prez ;Termen ofertat = term ofertei al carei punctaj se calculeaza.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, anexata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:53