Achizitie publica - Contract de proiectare si executie lucrari (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., P.A.C. si D.E. si executie de lucrari) pentru obiectivul de investitii ?Aducerea la clasa de importanta corespunzatoare a lucrarilor de indiguire pe raul Prut, in
Detaliu pentru invitatia numarul 321277
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321277/05.03.2012
Denumire contract: Contract de proiectare si executie lucrari (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., P.A.C. si D.E. si executie de lucrari) pentru obiectivul de investitii ?Aducerea la clasa de importanta corespunzatoare a lucrarilor de indiguire pe raul Prut, in zona Carja, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: 0232218192, Fax: 0232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: Liliana Ulinici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ABA Prut-Barlad, str. Th. Vascauteanu, nr. 10, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare si executie lucrari (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., P.A.C. si D.E. si executie de lucrari) pentru obiectivul de investitii ?Aducerea la clasa de importanta corespunzatoare a lucrarilor de indiguire pe raul Prut, in zona Carja, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., P.A.C. si D.E.) si executie de lucrari la obiectivul de investitii: ?Aducerea la clasa de importanta corespunzatoare a lucrarilor de indiguire pe raul Prut, in zona Carja, judetul Vaslui?
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 114, 694.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului (fara T.V.A.), conform F35.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) si (4) din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP-F2-Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-F3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (actualizata)-F4-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Cristian Nechifor ? Director A.B.A. Prut ? Barlad, Corneliu Cretu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Dorin Dutu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Olga Musteata ? Director Economic A.B.A. Prut - Barlad, Liliana Ulinici - Sef Birou Promovare Investitii, Urmarire Investitii, Mihaela Pavel - Comp. Juridic si Contencios, Nina Moldoveanu - Control Financiar Preventiv, Simona Lapa - Responsabil Achizitii Publice - F5In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F3, F4 si F5. -Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice sau juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, op ec va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala sau mai mare cu 5939084 lei, dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Prezentarea obligatiilor contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii., PROIECTARE: -Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte de servicii de proiectare, avand ca obiect consolidare taluz dig, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie mai mica sau egala cu 144152 lei fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractele respective de prestari servicii care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de predare-primire, care sa faca dovada finalizarii contractelor la val prezentata si de recomandari., EXECUTIE: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand ca obiect consolidare taluz dig, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 2969542 lei fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractele respective de executie lucrari care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractelor la val prezentata si de recomandari., -Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006., Personal: PROIECTARE: -sef de proiect, care va asigura asist teh din partea proiectantului pe parcursul exec lucr de constr si care va reprez of. la fazele determ si in rel. cu beneficiarul, a unei persoane cu studii sup de specialitate si experienta in proiectare de cel putin 5 ani in dom amenajarilor hidrotehnice-un coordonator in mat de securit si sanatate pentru nivelul sup pe durata elaborarii proiectului si/sau executarii lucr, cf ORDIN nr. 242/23.03.2007, a carui angajament de part. a fost obtinut de catre of.EXECUTIE: -1 manager general de proiect in domeniul constructiilor hidrotehnice cu pregatire profes relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii;
-1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii hidrotehnice (experienta profes de cel putin 5 ani) cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii-1 RTE atestat tehnico-profes pt dom V, -Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, pe specificul prestatiilor, Utilaje necesare executiei: -buldozere-excavatoare-dragline-autobasculante-incarcator frontal-1 laborator autorizat pentru incercarile de laborator aplicabile necesare la executia lucrarilor (BBABP, GTF, MBM, AR), CERTIFICATE PROIECTARE: 1.Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ord nr.1671/2007 pentru domeniile: c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor sid) elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2.Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru: -persoane fizice: categoria B sau C; sau- persoane juridice: clasa a II-a, Masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, cf. art. 188 alin. (3) lit. e) din OUG 34/2006 -Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), -Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 09:16