Achizitie publica - Contract de proiectare,executie de lucrari si asistenta tehnica ?Inlocuire sistem de incalzire la Centrul Scolar de Educatie Incluziva ?Sf. Andrei? Gura Humorului?.
Detaliu pentru invitatia numarul 354537
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354537/09.10.2013
Denumire contract: Contract de proiectare, executie de lucrari si asistenta tehnica?Inlocuire sistem de incalzire la Centrul Scolar de Educatie Incluziva ?Sf. Andrei? Gura Humorului?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Scolar pentru Educatie Incluziva "Sf. Andrei" Gura HumoruluiCod fiscal: 4440926, Adresa: Str. Parcului , Nr. 1-3, Gura Humorului, Gura Humorului, Telefon: 0230 230601, Fax: 0230 230601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului , Nr. 1-3, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230233546, fax: +40 230230601, persoana de contact: Centrul scolar pentru Educatie Incluziva "Sf. Andrei" Gura Humorului - Molocea Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parcului , Nr. 1-3, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230233546, fax: +40 230230601, persoana de contact - Molocea Nicoleta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de proiectare, executie de lucrari si asistenta tehnica?Inlocuire sistem de incalzire la Centrul Scolar de Educatie Incluziva ?Sf. Andrei? Gura Humorului?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului esteexecutarea lucrarilor , proiectarea si asistenta tehnicapentru inlocuirea sistemului de incalzire la Centrul Scolar de Educatie Incluziva ?Sf. Andrei? Gura Humorului, precum si achizitionarea si montarea echipamentelor la centrala termica. Valoarea estimata totala a contractului este de 1.250.537 lei fara TVA, din care: executia lucrarii: 1.114.907 lei fara TVA; servicii de proiectare , verificare tehnica proiect , asistenta tehnica :21.300 lei fara TVA; organizare de santier 7.274 lei fara TVA ; cheltuieli probe tehnologice si teste, pregatirea personalului de exploatare 4.500 lei fara TVA; diverse si neprevazute: 102.556 lei fara TVA (9%).Durata contractului este 6 luni din care : -termen pentru intocmirea , predareasi verificatea tehnica de specialitate aproiectului tehnic sia documentatiilor solicitate-1 (una ) luna-termen de executie 5 (cinci) luni
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 250, 537 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare= 22950 lei. Cursul de referinta leu/alta valuta este cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua de 25 septembrie 2013.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se constituie prin virament bancar in contul RO54TREZ5945026XXX000058, deschis la Trezoreria Gura Humorului , cod fiscal 4440926 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 2) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4928 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; -prin retineri succesive, in conditiile prevazute de art. 90 alin.(3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Cazier judiciar;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.147.981 lei. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EURO comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central Europeana, (www.ecb.int). In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata. In situatia in care ofertantul este o asociere formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, aceasta asociere beneficiaza de aceeasi reducere a mediei cifrei de afaceri, respectiv 50% din valoarea solicitata. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari care se vor prezenta in original . Documentele emise de banci sau alte institutii financiare, se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala. Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii., Cerinta nr.2 Experienta similara: Ofertantul, operator economic sau membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 2 contracte avand ca obiect lucrari similare si/sau servicii similare, din care cel putin unul trebuie sa aiba ca obiect proiectarea acestor lucrari. Se accepta si prezentarea contractelor distincte de executie si a celor de proiectare. Valoarea experientei similare trebuie sa fie de minim 21300 Lei fara TVA pentru serviciile de proiectare si de minim1126681 Lei fara TVA pentru lucrari. Formularul 5A va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca cerinta minima obligatorie. Executiile de lucrari similare se confirma prin certificari de buna executie care sa indice beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Prestarile de servicii similare (proiectare) se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de reprezentantul autoritatii contractante ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, in conditiile art. 292 din Codul Penal, privind falsul in declaratii.Nota: i. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se vor prezenta informatii si/sau documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia; Recomandarile / certificarile/ procesele verbale de receptie aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Va fi detaliata contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. Demonstrarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit se va realiza printr-una din urmatoarele variante (conform art.14 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011): (1) lucrari receptionate partial, insotite de proces-verbal de receptie partiala; (2) lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; (3) lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. (4) documente similare pentru investitii executate in afara tarii. Pentru valorile exprimate in euro, se vor folosi pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul executiei lucrarilor prezentate ca experienta similara. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu) pentru anul executiei lucrarilor prezentate ca experienta similara., Cerinta nr.3 Operatorul economic trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: i)Formularul 6A ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani. ii)Lista personalului responsabil ? ?expertii principali? (Anexa la formularul 6A) care va fi angajat in cadrul contractului. Aceasta trebuie sa contina nominalizari pentru urmatorii experti principali (cheie): a)Sef santier cu studii superioare, specializarea CCIA sau instalatii in constructii si experienta profesionala dovedita prin participarea la derularea cel putin a unui contract similar. Se vor atasa CV, diploma de studii si documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor: -Copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta solicitata. b)Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat MLPTL pentru domeniul I. Se vor atasa Certificat de atestare tehnico-profesionala insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr. 10/1995. c)Personal autorizat ISCIR conform Ordinului nr.165/2011, pentru montarea, punerea in functiune, repararea si intretinerea instalatiilor de ardere, a instalatiilor de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice. Se vor prezenta documente in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei, care probeaza atestarea personalului. d)Personal atestat ANRE tip B, conform Ordinului nr.11/2013 pentru executia lucrarilor la instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale. Se vor prezenta documente in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei, care probeaza atestarea personalului. e) Personal autorizat ISCIR conform Ordinului nr.165/2011, pentru instalarea, montarea, repararea cazanelor de apa calda. Se vor prezenta documente in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei, care probeaza atestarea personalului. NOTA: Personalul care nu este angajat al ofertantului va prezenta o declaratie de disponibilitate pentru intreaga durata de derulare a contractului de lucrari., Cerinta nr.4 Ofertantul va prezenta o lista a principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe care le va utiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista va mentiona si forma de detinere (Formular 15A). In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice a tuturor ofertantilor parteneri asociati Cerinta nr. 1 Standard de Asigurare a Calitatii Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Se admit operatori economici in curs de certificare, in situatia in care raportul de audit este finalizat, iar din acesta reiese explicit ca se poate acorda certificarea operatorului economic., Cerinta nr. 2 Standard de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Se admit operatori economici in curs de certificare, in situatia in care raportul de audit este finalizat, iar din acesta reiese explicit ca se poate acorda certificarea operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 09:25