Achizitie publica - Contract de publicitate cod CPV 7934000-6
Detaliu pentru invitatia numarul 326088
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326088/09.05.2012
Denumire contract: Contract de publicitate cod CPV 7934000-6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DOMENIILOR STATULUICod fiscal: RO 14818116, Adresa: str. Stirebi Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.405.35.64, Fax: 021.405.35.74
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stirebi Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 214053584, fax: +40 214053562, persoana de contact: Agentia Domeniile Statului
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Agentia Domeniilor Statului, str Stirbei Voda nr. 43, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de publicitate cod CPV 7934000-6
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicare de machete de publicitate in publicatii cotidiene de circulatie nationala si in publicatii de circulatie locala/regionala (anunturi de vanzare, oferte de vanzare, citatii, invitatii/anunturi de participare) in scopul privatizarii societatilor comerciale agricole, concesionarii/arendarii terenurilor, recuperarii debitelor institutiei, respectiv 10 anunturi in presa centrala si 80 anunturi in presa locala.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1600 lei.Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Pentru I.M.M.- uri garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul garantiei precizate mai sus.Garantia de participare se constituie in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarii, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie in sectiunea Formulare)- Ordin de plata in contul RO85TREZ7015005XXX000124, CUI 12708834 Trezoreria Sector 1- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 si in situatia prevazuta la art. 278 din O.U.G. 34/2006Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si care poate fi constituita in urmatoarele forme- scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarii, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in contract, (model Formular scrisoare de garantie bancara)- Ordin de plata in contul RO85TREZ7015005XXX000124, CUI 12708834 Trezoreria Sector 1- garantia bancara devine anexa la contract.Pentru I.M.M.- uri garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul de 5% din valoarea contractului, respectiv 2, 5 % din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusive liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai josDeclaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului B1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari suplimentare- aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea formularuluiBIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul localCompletareaformulaului B2din Sectiunea FormulareSau1 Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-sanatate, pensii, somaj- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original saucopie legalizata2 Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original/ copie legalizata sau cerificat conform cu originalulOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrerea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?(evitarea conflictului de interese)Completarea Formularului 8Incadrarea in situatia prevazuta la 691 din O.U.G. nr. 34/2006? atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Mentionam persoanele cu funtie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte George Bogdan Ilea, Vicepresedinte Adrian Dida, Director Economic Elena Rotaru, DirectorDirectia Contencios Legislatie Executari Imola Kosa, Director Directia Administrare Patrimoniu Aneta Brezoianu, Compartimentul Achizitii Publice Florian Pantazi, Iuliana Cioc. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusive liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai josCertificat constatator privind obiectul de activitatePentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original sau copie legalizata, sau certificat conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Pentru persoane fizice romane: autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele/documentele valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de curatenie si intretinere(documentul se va prezenta in traducere autorizata)Pentru persoane fizice/juridice straine:
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilantul contabilofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente ? in original, in copie legalizata sau certificat conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Recomandare din partea altor beneficiari, Informatii privind subcontractantiideclaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de prestare servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Aria de acoperire a publicatiilor ofertate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Algoritmul de calcul si ponderea factorilor de evaluare, astfel:
oferta tehnica
20
Descriere: . Punctajul pentru factorul de evaluare ?tehnic? se va efectua pe baza numarului de publicatii ofertate, astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP, garantia de participare 1600 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:47