Achizitie publica - Contract de realizare si predare la cheie a unei instalatii (sistem) pilot pentru detectarea si localizarea scurgerilor de produs din sistemul de conducte magistrale de transport titei Videle-Cartojani-Ploiesti
Detaliu pentru invitatia numarul 353275
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353275/02.09.2013
Denumire contract: Contract de realizare si predare la cheie a unei instalatii (sistem) pilot pentru detectarea si localizarea scurgerilor de produs din sistemul de conducte magistrale de transport titei Videle-Cartojani-Ploiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul administrativ II al SC CONPET SA, din str. Rezervoarelor nr. 8 Ploiesti - Serv. Structura de Securitate, situat in cladirea A, demisol, luni-joi intre orele 08.15-16.00 si vineri orele 8.15-13.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul administrativ II al SC CONPET SA, din str. Rezervoarelor nr. 8 Ploiesti - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de realizare si predare la cheie a unei instalatii (sistem) pilot pentru detectarea si localizarea scurgerilor de produs din sistemul de conducte magistrale de transport titei Videle-Cartojani-Ploiesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de realizare si predare la cheie a unei instalatii (sistem) pilot pentru detectarea si localizarea scurgerilor de produs din sistemul de conducte magistrale de transport titei Videle-Cartojani-PloiestiIn valoarea totala estimata a contractului mentionata la II.2.1), sunt incluse si cheltuielile cu diverse si neprevazute, in procent de 10% respectiv 110904, 50 euro
II.1.6) CPV: 45255000-9 - Lucrari de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 219, 949.5 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 22180, 90 euro.In cazul in care GP se constituie in alta moneda, echival.EUR/alta moneda se va face la cursul stab.de BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Valabilitatea: cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei, resp.120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constit.a. prin virament bancar (OP) in contul Conpet RO84RZBR0000060007456532(EUR), Raiffeisen Bank Ploiesti sau RO38RNCB0205044865700001(LEI), BCR Ploiesti; b.prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elaborat conf.modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt.valabilitatea solicitata.Din instrum.de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/societatea de asigurari va plati CONPET suma solicitata in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a)-c)din HG 925/2006. Obligatoriu, se va mentiona ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, precum si in situatia in care ofertantul renunta la contestatie, Conpet are dreptul sa retina din garantia de part., iar banca/soc.de asig.va elibera catre Conpet suma in conf.cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006:1910, 90 euro. Echivalenta in alta moneda a acestei sume se va realiza la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita stab.pt.depunerea ofertelor.Doc.care confirma plata garantiei va fi anexat plicului exterior. In cazul neprez.dovezii constituirii garantiei pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor conf. art.86 alin.(6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prevederilor art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si documentele prevazute de aceasta Lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului (fara diverse si neprevazute) si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011 si conform clauzei obligatorii din contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 2218090 euro. Pentru conversia in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual alta moneda/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, respectiv la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, doc.vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Avand in vedere ca se doreste experienta in realizarea de proiecte similare la cheie, se solicita Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cu prezentarea a maximum 3 lucrari cu obiect asemanator lucrarilor pentru care se oferteaza, respectiv realizarea unui sistem de detectie si localizare scurgeri de hidrocarburi din conducte, cu o valoare cumulata de minimum 1109045 euro.Pentru lucrarile prezentate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta documente/ certificate de buna executie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar/ procese verbale de receptie/ procese verbale de receptie finala, care sa confirme valoarea si functionalitatea lucrarilor realizate, de min. 1109045 euro. Certificarile de buna executie vor confirma: obiectul, valoarea lucrarilor, perioada de derulare, data finalizarii acestora. Pentru contracte incheiate in alte monede, se va lua in considerare cursul mediu anual alta moneda/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost finalizat contractul. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei., Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare a subcontractantului din certificatul de inregistrare al acestuia. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii., Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului din care, in mod obligatoriu, vor face parte: manager de proiect (cu copii ale actelor de studii, CV care sa ateste ca acesta a fost implicat in cel putin un proiect similar); personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, atestat conform Directivei 94/9/EC, transpusa prin Legea319/2006 si Ordinul 1636/392/2007; copii ale atestarilor).In cazul in care personalul responsabil nu este angajat al ofertantului, se va prezenta angajamentul de participare al personalului responsabil de indeplinirea contractului, cu semnatura acestuia si denumirea proiectului.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei. In cazul in care parte din resursele umane este asigurata de subcontractant, ofertantul va prezenta in plus documentele solicitate la cerinta nr. 2. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data depunerii ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei. In cazul asocierii, cerinta trebuie indeplinita individual de asociati., Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data depunerii ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa licitatiei.In cazul asocierii, cerinta trebuie indeplinita individual de asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 08:37