Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de service reparatii auto si piese de schimb


Detaliu pentru invitatia numarul 357294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 357294/03.02.2014
Denumire contract: contract de servicereparatii auto si piese de schimb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESCod fiscal: 8089381, Adresa: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Telefon: 0265-210878, Fax: 0265-210878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, fax: +40 0265210878, persoana de contact: ANDREA BARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: serviciul de ambulanta judetean mures, str, secuilor martiri nr 16 tg mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicereparatii auto si piese de schimb
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: val.estimata a prezentei proceduri s-a facut astfel: val.piese auto: 280.000x10% =28000total piese 280.000+28000=308.000 leival.manopera 84.000x10%=8400 leitotal84000+8400= 92.400 leitotal contract308.000+92.400= 400.400 lei
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare-4004 lei, valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu valabilitatea ofertei, modalitatea de constituire conf.art.86 alin 1 din hg 925/2006.In cazul existentei unei contestatii care va fi respinsa de CNSC autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% dinvaloarea estimata a contractului conf. art.278^1 din oug 34/2006.Retinerea se va face in conf. cu prevederile legale.Se a constitui prin -Ordin de plata in contulro60trez 4765005xxx005891 deschis la trezoreria tg mures- sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara sau de asigurari.In orice sit. garantia de part tb prezentata pana la deschiderea ofertelor.Cursul de referinta care va face echivalenta din lei in alta valuta este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVAa contractului, mod. de constituire conf. art.90 alin.1 din hg925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl. privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUGConfirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bug.general consolidat, prin prezentarea certificat de atestare fiscala eliberat de aut. competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarea celei in care este prevazuttermenul limita de depunere a ofertelor , se poate depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin 4 din hg 925/2006;decl.privind calitatea de participant la procedura( formular 2)in sit. in care op. ec se afla in una din sit. prevazute de art. 180 si 181 din pug va fi exclus din proceduradecl. privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din oug 34/2006- formular 11pers. care semneaza/aproba contractul sunt: dr.ivanici ioan-manager generalec-zacharias domnita-director economic-ing. sonica romulus-dir. tehnicec. lazar sanda-comp achizitiidecl. privindneincadrarea in art 181 din oug 34/2006 formular 3nota: in cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale ref la declaratia pe propria raspundere, se accepta o decl. autentica data in fata unui notaravand in vedere prevederile art. 1 din ordinul 314/2010 alpresedintelui ANRMAP se va prezenta formularu certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 10 certificat constatator din care sa rezulte codul caen corespondent cu obiectul contractuluidoc. care dovedesc o forma de inregistrare , certificat emis de RAR privind indeplinirea cond. de autorizare a servicelui, , autorizatie emisade rar in conformitate cu RNTR -9 privind autorizarea agentilor economic care presteaza activitati de service sau desfasoara activitati de reconstructie a vehicolelor rutiere ( ord.2131/2005 al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -inf. referitoare la utilaje , echipamente tehnice, instalatii aflate in dotarea operatorului economic, pentru indeplinirea contractului;
-lista a principalelor servicii prestatae in ultimii 3 ani continand valori, produse, beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractanate sau privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: pretul ofertei rezultat din pretul pieselor 70% si 30% pretul manoperei luand in calcul un numar de 2000 de ore
alte facilitati
15
Descriere: servicii de tractare , geometrie directie, test de frana
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer