Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de service auto


Detaliu pentru invitatia numarul 345228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Externe
Numar invitatie: 345228/13.04.2013
Denumire contract: Contract de service auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Administrarea Patrimoniului si Achizitii, b-dul Aviatorilor nr. 50, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 214311870/1880, fax: +40 213102179, persoana de contact: Iordache Marin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Afacerilor Externe, Directia Administrarea Patrimoniului si Achizitii, b-dul Aviatorilor nr. 50, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de service auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie contractarea de serice auto pentru intretinerea, pentru repararea cu asigurarea pieselor de schimb de resortul auto, respectiv tractarea pe platforma a autoturismelor defecte si executarea inspectiilor tehnice periodice la automobilele din parcul auto intern al MAE.Optiuni: Suplim cant de prod sau de serv functie de exist resurs finan aloc
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 575 - 124, 766 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 1000 lei; Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Forma de constituire: garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar oferta va fi respinsa; In cazul viramentului bancar, cuantumul garantiei bancare se va depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; pentru operatorii care constituie garantia de partivipare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare, curs bancar BNR; Eventuale retineri din garantia de participare se vor aplica contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, retinandu-se suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire: instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; aceasta se poate constitui in oricare dintre formele prevazute de art. 90, alin. (1), (2) si (3) din HGR Nr. 925/2006; Cuantumul: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): Formularul nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularulnr. 3 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 4 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*¹) din OUG nr. 34/2006: Formularul nr. 5 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Robert Marius Cazanciuc, Georgica Fusea, Mihaela Cristina Serte, Mihai Coriolan Costa, Marin Iordache, Constantin Marcu, Eugen Constantinescu si Jean Niculescu.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertantul va completa: Formularul nr. 6 ? Informatii generale. Persoane fizice/juridice romane: certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie vizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data de depunere a ofertelor.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Fotocopie conforma a autorizatiei(autorizatiilor) tehniceclasa I, clasa II si clasa IV emisa de Registrul Auto Roman pentru activitatile de lucru specifice la autovehiculele nominalizate in Tabelele 1A-13A.Fotocopie conforma a contractului de franciza incheiat de ofertant cu Registrul Auto Roman pentru transferul dreptului de efectuare a inspectiile tehnice periodice la vehiculele rutiere inmatriculate in Romania.Persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati. Nivelul minim solicitat sa fie cel putin egal cu: 125000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa demonstreze prestari de servicii similare in valoare de cel putin 60000 lei fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer