Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de service intretinere ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 344674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 02544/B1
Numar invitatie: 344674/02.04.2013
Denumire contract: Contract de service intretinere ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02544/B1Cod fiscal: 11424532, Adresa: DRUMUL TABEREI NR. 7-9, Bucuresti, Telefon: 021.203.41.27, Fax: 021.203.41.76
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRUMUL TABEREI NR. 7-9, Bucuresti, Romania, cod postal: 061352, telefon: +40 212083856, fax: +40 212083843, persoana de contact: MAGDALENA MAFTEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -strada Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari , jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de service intretinere ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatea totala : conform caietelor de sarcini nr. 28 si 29.Valoarea estimata a celor doua loturi: - Lotul nr. 1 -intre 22.360 lei ? 30.000 lei, fara TVA- Lotul nr. 2 ? intre 11.180 lei - 15.000 lei, fara TVA.Operatorii economici pot depune oferta pentru unul sau ambele loturi.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea estimata maxima contine si posibilele suplimentari pentru anul 2014.Valoarea pana la 31.12.2013 este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele.Optiuni: art. 6 din H.G. nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 540 - 45, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- pentru lotul nr. 1, valoarea garantiei de participare este de 400 lei (echivalentul in Euro sau alta valuta calculat la cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP ainvitatiei de participare);
- pentru lotul nr. 2, valoarea garantiei de participare este de 200 lei (echivalentul in Euro sau alta valuta calculat la cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP ainvitatiei de participare).Garantia de participare se poate constitui in una din urmatoarele forme: - ordin de plata in contul nr. RO23TREZ7005005XXX000138 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 10668016 sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, formular nr. 9 - scrisoare de garantie bancara sau- numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre autoritatea contractanta, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 2781* alin.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta nu va retine contestatorului cota parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 5%, constituita prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, fara TVA.Suma initiala care va fi depusa de catre contractant in contul de garantie deschis, la dispozitia autoritatii contractante, nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA iar diferenta de 4, 5% din valoarea facturilor, fara TVA, se va vira de catre autoritatea contractanta in acest cont.Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a valorii garantiei participare si de buna executie, conform legislatiei in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular nr. 1) ? in original, se depune si de tertul sustinator, daca este cazul- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular nr. 2) ? in original Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 3) ? in original se depune de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maruntu Felicia ? sef compartiment achizitii, Nicolae Anca ? consilier juridic si Roman Mihai ? specialist in achizitii.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular nr. 4) ? in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 5) ? in original se va depune de catre subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art. 691 , 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer