Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de service si revizii tehnice curente la ascensoarele ce deservesc imobilul situat in Piata Revolutiei,nr. 1A, sector 1,Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 346353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Numar invitatie: 346353/08.05.2013
Denumire contract: Contract de service si revizii tehnice curente la ascensoarele ce deservesc imobilul situat in Piata Revolutiei, nr. 1A, sector 1, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213156468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080/10851/10647, fax: +40 213132761, persoana de contact: Cristina Chiran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Afacerilor Interne - Directia Generala Logistica Bucuresti, Str. Eforiei nr.3 sect.5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de service si revizii tehnice curente la ascensoarele ce deservesc imobilul situat in Piata Revolutiei, nr. 1A, sector 1, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de service si revizii tehnice curente la ascensoarele ce deservesc imobilul situat in Piata Revolutiei, nr. 1A, sector 1, BucurestiValoare estimata minima (fara TVA) = 23.096, 77 lei (reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, aferenta anului 2013)Valoare estimata maxima (fara TVA) = 34.645, 16 lei (reprezinta valoarea estimata ce contine valoarea estimata minima aferenta anului 2013 si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv primele patru luni ale anului 2014)Optiuni: Conf. art.6 alin.3 din H.G.925/2006 autoritatea contr. doreste prelung.contr.cu 4 luni in 2014.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 096.77 - 34, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pt particip. e de 340, 00lei.Valabilitate: 60 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor).Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb stabilit de BNR cu 6 zile lucratoare inainte de termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pt particip: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in conformitate cu Formularul 11;
- in cazul const.garantiei de part. prin virament bancar: Cont RO86TREZ7005005XXX000168 deschis la A.T.C.P.M.B, Cod Fiscal 4267095. In cazul IMM cuant. gar.de part. solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrareaincadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate.Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categ.IMM va fi completata conform modelului din Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modif. si complet. ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de part.se aplica numai in cazul in care asoc.este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.NOTA- Garantia de particip. se va depune in original la MAI-DGL, Str.Eforiei, nr.3, Sect.5, Bucuresti, tel.021.3037080 int.10851/10647, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nerespectarea acestei cerinte va determina ca respectivele oferte sa fie respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare.- Eliberarea garantiei de particip.se va face in conf.cu prevederile art. 88 alin.(4)din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formularul nr.12.Garantia de buna executie se poate constitui si conform art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.In cazul IMM cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului garantiei de buna executie se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.Eliberarea garantiei de buna executie se va face conform art.92, alin.2 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic(lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17. Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010.D. Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).1.ION STOICA ? Secretar General al Ministerului Afacerilor Interne, 2.DRAGULIN STELICA - Director general Directia Generala Financiara, 3.DIMOFTE DORINA - Director general adjunct Directia Generala Financiara, 4.PETRE VASILICA ? Director general Directia Generala Juridica, 5.PELIGRAD ION - Director general Directia Generala Logistica, 6.RADU VALERIU - Sef Grup Achizitii Publice, 7.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE - Sef Serviciu Achizitii Fonduri Europene, Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificat constatator privind obiectul de activitate(Persoane juridice/fizice romane)Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.NOTADupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.Documente privind forma de inregistrare(Persoane juridice/fizice straine)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.NOTA- Prezentarea Autorizarii eliberate de ISCIR privind desfasurarea activitatii in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, conform art. 14, lit. e) din Legea nr. 64 din 21 martie 2008 (*republicata*) privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, coroborat cu prevederile art. 66 din PTR 2 - 2010 - Ascensoare electrice si hidraulice de persoane, de persoane si marfuri sau de marfuri cu comanda interioara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala (Formular nr.6.), C.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti si specializarea acestora: In cazul in care oferta estedepusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr.8 ?Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Certificat privind managementul calitatii respectiv ISO 9001 sau similarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer