Achizitie publica - Contract de servicii - intretinere echipamente de service auto
Detaliu pentru invitatia numarul 345514
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345514/18.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii- intretinere echipamente de service auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083862, fax: +40 212083839, persoana de contact: Nicoleta Dumitrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083862, fax: +40 212083839, persoana de contact: Nicoleta Dumitrescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii- intretinere echipamente de service auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii- intretinere echipamente de service autoValoare estimata intre 69840 si 104760 lei, fara TVA.Valoarea minimapana la 31.12.2013 este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea estimata maxima contine si posibilele suplimentari.Optiuni: Conform prev. art. 6 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 50111110-0 - Servicii de asistenta pentru parcurile de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 840 - 104, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantiei de participare conform anexa B din doc de atribuire, constituita in lei, euro sau in alta moneda, prin una din formele prevazute de legislatie. In cazul in care garantia de participare se constituie in euro sau in alta moneda, se va avea in vedere cursul afisat de BNR, valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Daca se opteaza pentru virament bancar, contul in care se poate depune garantia de participare este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016. Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 8.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si orele stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Pentru sume reduse ca valoare, garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea acesteia la casieria autoritatii contractante. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind in prevederile art. 180 (conform Anexa nr.1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Anexa nr.2);Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(Anexa nr.3);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691(Anexa nr.4);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Anexa nr.5)Cerinta obligatorie: prezentare, in original, in conformitate cu prevederile acestora, formulare Anexele nr. 1, 2, 3, 4, 5 (semnate si stampilate).Anexele nr. 1, 2, 4 si 5 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Nicoleta Dumitrescu - specialist achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta precum si informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia CNCIR pentru efectuarea de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 14:57