Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii - asigurari ale autovehiculelor - CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 330896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Judetean de Ambulanta Bihor
Numar invitatie: 330896/03.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii - asigurari ale autovehiculelor - CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta BihorCod fiscal: 7551740, Adresa: Oradea, str.Snagovului, nr.2, Oradea, Telefon: +40 412128/0359, Fax: +40 259412897
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str.Snagovului, nr.2, Oradea, Romania, cod postal: 410587, telefon: +40 412128/0359, fax: +40 259412897, persoana de contact: Remus Alexandru Cacuci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Judetean de Ambulanta Bihor Oradea, str. Snagovului , nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii - asigurari ale autovehiculelor - CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare a autovehiculelor CASCO a autosanitarelor, aparaturii din dotarea SAJ Bihor precum si asigurarea personalului operativ si a pacientilor transportati, valoarea minima de 115.000 leia intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri functie de care se vor elabora si evalua ofetele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.300leiGarantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata). Contul de garantii al Serviciul de ambulanta judetean Oradea (autoritatii contractante), cod fiscal 7551740, Cont IBAN garantii RO 34 TREZ 0765 005 XXX 003611deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cu mentiunea: , , Contract de servicii ? asigurari ale autovehiculelor ? CASCO?.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) , lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7, 5% din valoarea contractului fara TVA.Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului conf.art.89 si 90 din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiii privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Manager - Dr. Daniela Petrisor- Director Economic ? Ec. Mihaela Barnos- Oficiul Juridic ? Jr. PatriciaSolomie- Birou Financiar ? Ec.Felicia Crainic- SefServiciu Aprov.- Achizitii ? Ec. RemusCacuci- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractanta solicita acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare si contact ale ofertantului.Media cifrei de afaceri anuala din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 230.000 lei.- Formular ? Informatii generale.Prezentareade documente inregistrate care vor dovedi indeplinirea cerintelor de califica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Informatii (declaratie) privitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (cf. art. 188, al 2, lit. d, din OUG 34//2006);
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani cf. art. 188, al 2, lit.e, din OUG 34//2006- Dovada ca dispune in mod obligatoriu de personal pentru executarea serviciilor contractate dupa cum urmeaza: - inspector daune- inspector asigurari- referent asigurari- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru personalul responsabil pt. indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copia dupa diploma de absolvire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer