Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii - Extinderea garantiei si mentenantei sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80/ Diverse servicii de intretinere si reparare - cod CPV 50800000-3 (Rev. 2)


Detaliu pentru invitatia numarul 355385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02583 BUCURESTI
Numar invitatie: 355385/05.11.2013
Denumire contract: Contract de servicii - Extinderea garantiei si mentenantei sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80/ Diverse servicii de intretinere si reparare - cod CPV 50800000-3 (Rev. 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02583 BUCURESTICod fiscal: R 4192715, Adresa: Bulevardul ION MIHALACHE Nr. 124 - 126 , Sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212242651, Fax: +40 212242647
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii - Extinderea garantiei si mentenantei sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80/ Diverse servicii de intretinere si reparare - cod CPV 50800000-3 (Rev. 2)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de Sarcini: A. Obiectul principal al contractului il reprezinta: 1(unu) serviciu - Extinderea garantiei si mentenantei sistemului fotogrammetric digital Leica ADS80/ Diverse servicii de intretinere si reparare - cod CPV 50800000-3 (Rev. 2) pentru: - subsistemul GNSS/antena GPS/GLONASS L1/L2, platforma inertiala IMU 33BM61 si componentele de alimentare cu energie electrica la sol, PS56 si in zbor PD56;
- suportul giro-stabilizat PAV80;
- unitatea centrala si de calcul CU80 (inclusiv monitoarele pilot - OC50 si operator ? OI40);
- subsistemul optic SH82;
- subsistemul de stocare/inregistrare/descarcare date MM80.B. Obiectul(le) suplimentar(e) al(e) contractului: - Servicii de actualizare informatica/ Upgrade licente software - cod CPV 50800000-3 (Rev. 2) pentru: - software IPAS TC;
- software Leica Xpro Core cu modulele Triangulation, Products si Products Node pentru 32 de nuclee;
- software ORIMA-M;
- software FCMS;
- software MissionPro.
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este in valoare de 4665(patrumiisasesutesaizecisicinci)lei.Forma de constituire: se depune in lei, in conf.cu prevederile art.86 alin(1), (2)si(3)dinHG nr925/2006;Se accepta depunerea sumelor la caseria autoritatii contractante(AC).Nu se accepta file CEC;In cazul viramentului bancar sumele se vor depune in contul AC RO41TREZ7015005XXX000140 deschis la Trez Sect 1Bucuresti.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare(GP): 60 zile de la-Termenul Limita de Primire a Ofertelor (TLPOf).Dovada constituirii GP, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru TLPOf, in original la sediul AC (aceasta se scaneaza si se depune/incarca si in SEAP).In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertele care nu sunt insotite de GP, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Retinerea GP se face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice inclusiv art.278 indice 1 din OUG 34/2006.(model orientativ Formular nr.11 din documentatia electronica)Daca ofertantul depune o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului 1%(unulasuta)lei din GP in raport cu valoarea estimata a contractului.Indiferent de instrumentul bancar folosit, acesta se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca GP se constituie prin Scrisoare de garantie, aceasta va fi depusa si in original la sediul AC, pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent GP, echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta decat cea solicitata se va face la cursul BNR din data publicarii Invitatiei de Participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte. Se vor completa si prezenta documentele care vor fi solicitate pentru verificarea indeplinirii criteriilor: formular nr. 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent; formular 12B; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte. 2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 3 Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul anexat. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in conformitate cu modelul anexat. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform formularului anexat. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Col.ing. Marin Alnitei(sef), Col.ing. Gheorghe Constantin (loctiitor), Col. Popescu Florian (contabil sef), lt. col. Talagai Romulus Daniel (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire), p.c.c. Boeru Mioara (consilier juridic)NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertele depuse de operatorii economici care figureazacu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 alin. (1)din Ordinulnr. 509/ 2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul local vor fi respinse. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/ companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel tarziu pina la data semnarii contractului de achizisie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele se vor introduce la rubrica creata de aplicatia Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru documentele de calificare, intr-un fisier, denumit documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, -din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantii au sediul intr-un stat membru UE, in conformitate cu prevederile art. 4, alin. (7), din Regulamentul (CEE) nr. 807/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.-va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Documentul se va depune scanat, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Se vor prezenta informatii generale despre ofertant aferente ultimilor trei ani. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parteCerinta nr. 2 Cifra medie anuala de afaceri. - Se solicita ca cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de 400.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Se solicita prezentarea unei liste, conform formularului Declaratie privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani ? formularul 12D, si prezentarea formularului de la nr. crt. 22 ce priveste experinta similara servicii. Ofertantul trebuie sa fie posesor al certificatului ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer