Achizitie publica - Contract de servicii - intretinere echipamente service auto
Detaliu pentru invitatia numarul 330722
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330722/29.06.2012
Denumire contract: Contract de servicii - intretinere echipamente service auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083862, fax: +40 212083839, persoana de contact: Nicoleta Dumitrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii - intretinere echipamente service auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere echipamente service auto
II.1.6) CPV: 50111110-0 - Servicii de asistenta pentru parcurile de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 975 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se constituie conform prevederilor art. 86(1) din HG nr. 925/2006. Daca se opteaza pentru virament bancar, contul in care se poate depune garantia de participare este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016. Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta. Valabilitatea garantiei de participare va fi 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si orele stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, iar perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Pentru sume reduse ca valoare, garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea acesteia la casieria autoritatii contractante. Pentru scrisorile de garantie bancara modelele sunt prezentate in Anexele nr. 7 si 8. In cazul constituirii garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului, in care va vira 0, 5% din valoarea contractului. Autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691;Cerinta obligatorie: prezentare, in conformitate cu prevederile acestora, formulare Anexa nr. 1, 2, 4 si 5 (semnate si stampilate)Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt dl.Ion Popa ? director Directia de Logistica, Felicia Maruntu - Director Economic, Nicoleta Dumirescu - specialist in achizitii pubile si Catalin Tanase - consilier juridic. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator (original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) va fi emis cu maxim doua luni inainte de data deschiderii ofertelor si va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta ? cerinta obligatorie.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru lotul 1 - Autorizatie ISCIR pentru personalul care efectueaza lucrari.Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:08