Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de consultanta - management in achizitii publice


Detaliu pentru invitatia numarul 328558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 328558/01.06.2012
Denumire contract: Contract de serviciide consultanta - management in achizitii publice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Locatia de Implementare a Proiectelor, Calea Plevnei, nr.3, sect.5, , Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +04 0213071918, fax: +04 0213071919, persoana de contact: Luciana BRATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Locatia de Implementare a Proiectelor, Calea Plevnei, nr.3, sect.5, , Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +04 0213071918, fax: +04 0213071919, persoana de contact: Luciana BRATU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de serviciide consultanta - management in achizitii publice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de serviciide consultanta - management in achizitii publice
II.1.6) CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 4455 lei (1% din valoarea estimata a contractului); Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.86 din HG 925/2006.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma de 4225, 50 lei prevazuta potrivit art. 278^1 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantului care a depus contestatie la Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa ca fiind nefondata de acesta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE DE SERVICII DE CONSULTANTA ? MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR PUBLICE IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI ?POLITICI PUBLICE FUNDAMENTATE IN INVATAMANTUL SUPERIOR: O PREMISA NECESARA PENTRU DEZVOLTAREA ROMANIEI? COD SMIS 34912?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschiseDovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 13 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 2% din valoarea de atribuire a contractului.b)Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau echivalent.FORMULAR 14 dincapitolul de Formulare - original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 2-original; 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-FORMULAR 3-original; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-FORMULAR 4-original;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 5-original-anexa lista persoanelor care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante;5.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local-Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cutraducere legalizata in limba romana.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri.Cifra de afaceri media globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 800.000 lei. Cifra de afaceri se prezinta in lei sau echivalentul in euro. In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual, afisat de BNR.1.2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimii trei ani financiari, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc. Un contract similar pe obiectul contractului. Prestarea de servicii similar cu obiectul contractului. Prin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica.Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare.Cel putin 1 proiectfinantat din fonduri europene nerambursabile participant in calitate de subcontractant sau partener., 2.Experienta similara (Detalierea contractelor incluse in Formularul 7).Se vor atasa documente suport (copii dupa informatiile relevante din contracte sau recomandari datate, semnate si parafate de emitent sau documente constatatoare sau alte documenteechivalente) Documentele solicitate vor avea mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi stampilate si semnate de reprezentantul legal., 3.Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului;Expert cheie nr.1 - coordonator proiect (din partea Consultantului) Calificare: studii superioare in domeniul economic/juridic; curs de management al proiectelor Experienta: min 5 ani experienta generala; min 3 ani experien?a specifica; Implicare intr-un proiect similar finantat din FSE/sau alte fonduri externe nerambursabileExpert cheie nr.2- Expert achizitii publice. Calificare: studii superioare in domeniu economic/juridic/tehnic; certificare CNFPA/echivalent ca expert in achizitii publice. Experienta: min 5 ani experienta generala; min 3 ani experien?a specifica.Expertii vor asigura consultanta pe toata perioada de derulare a contractului, la sediul beneficiarului.Autoritatea Contractanta va solicita informatii (de ex. copii ale diplomelor, de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV care sa ateste calificarile solicitate; copii detaliate ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute) pentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare expert-cheie propus de catre ofertantul clasat pe primul loc.Avand in vedere ca o firma a fost selectata, in parte, in baza evaluarii expertilor cheie propusi, Autoritatea contractanta se asteapta ca executia contractului sa fie realizata cu expertii mai-sus mentionati.4.Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze - Informatii privind subcontractantii.NOTA: in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea corespunzatoare in cadrul formularului mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (30 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim/pret n) x 30
Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia contractului
30
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identif suplimentare fata de cele incluse in CS privind executarea activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in prop. tehnica, in vederea obtinerii nr. maxim de riscuri, notat NIR, pt. care se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, =30 p. Pt orice alt nr de riscuri identific. in cadrul ofertei se va aplica formula: Pn=(NIRn/NIR)x30, unde NIRn = nr. riscuri identificate in oferta ?n?, NIR = nr max. de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor. Nota: Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contractului, dar care in mod evident nu influenteaza executia contractului, nu vor fi numar/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul. Oferta care nu analizeaza cel putin toate riscurile incluse deja in CS va fi considerata neconforma (art. 36 alin. (2) lit. a) din H.G. nr. 925/2006) Pentruriscurile identificate in CS nu se acorda punctaj.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
30
Descriere: Se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pt minimizarea/eliminarea riscurilor privind executarea activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, pentru riscurile incluse in oferta, atat cele din CS, cat si cele suplimentare prezentate de ofertant. Punctajul obtinut la acest factor de catre un ofertant se va calcula astfel: -pt.nr.maxim de recomandari si strategii relevante si justificate (suplimentar fata de cele identificate in oferta)=30puncte; -pt. un nr mai mic de activitati punctajul se calculeaza procentual. Punctaj X=Nr.recom.si strategii relevante/Nr.maxim recomandari si strategii relevantex30=X puncte. In cazul in care pt riscurile identificate in CS nu s-au identificat masurile de reducere/prevenire aferente, oferta va fi declarata ca fiind neconforma. Numai pt. recomandarile de reducere a riscurilor identificate in CS, nu se acorda punctaj
Termenul de executie/prestare a contractului
10
Descriere: Termen de executie: zile; Pentru numarul minim de zile se va acorda punctaj maxim, pentru ofertele care prezinta o durata mai mica nu se acorda punctaj suplimentar, iar ofertele care depasesc maximul prevazut sunt neconforme.Pentru oferte ce vor prezenta termene intermediare intervalului [min, max]se va acorda 1 punct. Pentru Licitatie Deschisa ? min 15 zile (se acorda 2puncte) ? max 20 zile (se acorda 0 puncte); Pentru Cerere de Oferta ? min 15 zile (se acorda 2puncte) ? max 20 zile (se acorda 0 puncte); Pentru Contractare Directa ? min 5 zile (se acorda 2puncte) ? max 10 zile (se acorda 0 puncte); Pentru elaborare raspuns clarificarimin 1 zi(se acorda 2puncte) ? max 3 zile (se acorda 0 puncte); Pentru elaborare raport de la momentul solicitarii minim 5 zile(se acorda 2puncte) ? maxim 10 zile (se acorda 0 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line; www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer