Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de curatenie in sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie pentru perioada mai ? decembrie 2013.


Detaliu pentru invitatia numarul 344527
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Numar invitatie: 344527/28.03.2013
Denumire contract: Contract de serviciide curateniein sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitiepentru perioada mai ? decembrie 2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213193885, Fax: +40 213193885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de serviciide curateniein sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitiepentru perioada mai ? decembrie 2013.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de curatenie (zilnice, saptamanale, lunare si trimestriale) in sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie. Serviciile de curatenie se vor presta in spatiile interioare din sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, precum si in spatiile exterioare perimetrale aferente cladirii Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, conform specificatiilor din caietul de sarcini, in anul 2013. Valoarea estimata a contractului pentru perioada 01.05.2013 - 31.12.2013 este de 96.000, 00 fara TVA. Contractul poate fi prelungit cu max. 4 luniin functie de fondurile bugetare alocate in anul 2014.Optiuni: in conformitate cu prevederile art.6 alin. (3) din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90911000-6 - Servicii de curatare a locuintelor, a constructiilor si a ferestrelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 - 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 960, 00 lei (calculata in conformitate cu prevederile art. 43?1 din O.U.G. nr. 34/2006), se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51 TREZ 7005 005X XX00 0216 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor conform Legii nr.346/2004 cu modificarile ulterioare , garantia de participare se poate constitui 50% din cuantumul precizat, respectiv 480, 00 lei. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile.In cazul contestatiilor declarate ca nefondate de catre CNSC, garantia de participare se va retine contestatarului careia i-a fost respinsa contestatia in conformitate cuprevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare (o copie scanata a documentului) se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare pana la data limita de depunerea ofertelorNerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantie de buna executie in cuantum de 5% exprimata in lei, din valoarea contractului, fara TVA valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului esteegala cu durata contractului. Nu se accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitateaOfertantul vacompletasi prezenta (scanat) in SEAP formularul 12A, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul pentru adiministratorul/ administratorii legali ai firmelor ofertanteVor completa formularul 12 A eventuali asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico ?financiara sau capacitate tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile pct. 19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr. 2 Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantul vacompleta si prezenta formularul 12B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePoate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)aintrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicc) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozite-lor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa formularul 12 B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile pct. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta nr. 3 Cerinta obligatorie : Certificat de atestare fiscalaOfertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat ) in SEAP, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat - prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna antierioara celei in care se depun ofertele, cu respectarea art. 9 alin. 1 din Ordin ANRMAP 509/2011.Cerinta nr. 4 Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite locale)Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte(scanat) in SEAP, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna antierioara celei in care se depun ofertele, cu respectarea art. 9 alin. 1 din Ordin ANRMAP 509/2011.Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 5 Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independentaOfertantul va completa si prezenta formularul 32: certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6 Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va completa si prezenta formularul 12Cprivind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.7 Cerinta obligatorie : Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1;Ofertantul va completa si prezentaformular 12 D: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa caz, se va completa si prezenta formularul 12 Dde catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev. art. 13 din Legea 279/2011.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritarii contractante: 1.Scutea Gabriela2. Tarniceru Iulian3. Lica StelianLista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Hritcu Constantin2.Cretu Adelina Mihaela3.Dumitru Adina4. Neagu Catalin5. Buta Mihai6. Dofin Roxana7. Moga Elena8. Apetriei Madalina Cerinta nr. 1 Cerinta obligatoriePrezentarea certificatului constatatorCertificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lunga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si certificatul constatator in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerintaminima de calificare: Fisa de informatii generale formularul 20, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 190.000, 00 lei., Cerinta nr. 2 Cerintaminima de calificare: Balan?a de verificare la data de 31.12.2012, Autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentareasi altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevantePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Cerinta minima de calificare: formularul 12E: declaratia privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2. Cerinta minima de calificare: Prezentareaunui document/contract/proces verbal de receptie sau a unuinumar maxim2 (doua) documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de curatenie in valoare de 96.000 lei., Cerinta nr. 3. Cerinta minima de calificare: declaratiedin care sa rezulte disponibilitatea ofertantului cu privire la personalul de specialitate pentru supravegherea serviciilor de curatenie cu personal calificat, certificat din punct de vedere al insusirii notiunilor fundamentale de igiena, diploma/certificat/adeverinta de absolvire curs privind notiunile fundamentale de igiena eliberat de Directia de Sanatate Publica sau de o sociatate recunoscuta/autorizata de catre Directia de Sanatate Publica., Cerinta nr. 4. Cerinta minima de calificare: declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de curatenie ? formularul 12H., Cerinta nr. 5. Cerinta minima de calificare: prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent Cerinta nr. 1. Cerinta minima de calificare: certificate emise de organele autorizate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer