Achizitie publica - Contract de servicii de service si intretinere echipamente IT din dotarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 324773
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324773/23.04.2012
Denumire contract: Contract de serviciide service si intretinere echipamente IT din dotarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie pentru anul2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0123, Fax: 0123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de serviciide service si intretinere echipamente IT din dotarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie pentru anul2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de service si intretinere echipamente ITdin dotareaPICCJ in anul 2012. Achizitionarea serviciilor de servicesi intretinere echipamente ITare ca scop mentinereain stare de functionarein anul 2012 a echipamentelor IT, prezentate in Anexa 1, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, in anul 2012.
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 670, 00 lei, se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51 TREZ 7005 005X XX00 0216 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o sociatate bancara sau de o societate de asigurari sa va prezenta formularul 11 complatat.In cazul contestatiilor declarate ca nefondate de catre CNSC garantia de participare se va retine contestatarului careia i-a fost respinsa contestatia in conformitate cuprevederile art. 278? 1 din OUG 34/2006.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare (o copie scanata a documentului) se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantie de buna executie in cuantum de 5% exprimata in lei, din valoarea contractului, fara TVA valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta obligatorie - Declaratie privind eligibilitateaOfertantul vacompleta si prezenta formular 12A, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul /administratorii legali ai firmei ofertante.Vor completa formularul 12 A eventuali asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico ?financiara sau capacitate tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr. 2 Cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantul vacompleta prezenta formularul 12B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicc) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa formularul 12 B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev. art. 19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr. 3 Cerinta obligatorie -Certificat de atestare fiscalaOfertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat - prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Cerinta nr. 4 Cerinta obligatorie- Certificat de atestare fiscalaOfertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Cerinta nr. 5 Cerinta obligatorie ? Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independentaOfertantul va completa si prezenta formularul 32 certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.Cerinta nr. 6 Cerinta obligatorie ? Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va completa si prezenta formularul 12Cprivind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.7 Cerinta obligatorie ? Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1;Ofertantul va completa si prezentaformular 12 D declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 12 D de catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev. art. 13 din Legea 279/2011Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritarii contractanteNr. crt.Numele si prenumeleFunctia1Laura Codruta Kovesi- PROCUROR GENERAL2Iacob Marius- PRIM ADJUNCT AL PROCURORULUI GENERAL3Scutea Gabriela- ADJUNCT AL PROCURORULUI GENERAL4Tarniceru Iulian- MANAGER ECONOMIC5Neacsu Rozalia- SEF BIROU JURIDICLista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireNr. crt. Numele si prenumeleFunctia1.Hritcu Constantin- Sef serviciu administrativ2.Cretu Adelina Mihaela- Consilier juridic3.Neagu Catalin- Consilier4.Buta Mihai- Consilier superior5.Dofin Roxana- Consilier superior6.Moga Elena- Sef birou intretinere-deservire7.Apetriei Madalina- Consilier afaceri europene Cerinta nr. 1 Cerinta obligatoriePrezentarea certificatului constatatorCertificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lunga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerintaminima de calificareFisa de informatii generale.Ofertantul va prezenta Fisa de informatii generale ? formular 20, Cerinta nr. 2 Cerintaminima de calificare formularul 12E: declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Recomandari din partea beneficiarilor contractelor de servicii echipamente IT - minim o recomandare., Cerinta nr. 3 Cerinta minima de calificare: prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de service echipamente IT in valoare de 65.000 lei, Autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentareasi altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Cerinta minima de calificare: Prezentarea de documente prin care sa confirme/probeze calificarea personalului propus pentru service., Cerinta nr. 2. Cerinta minima de calificare. Informatii privindcapacitatea tehnicadeclaratiedin care sa rezulte disponibilitatea firmei de a asigura prezenta unui angajat specializat in service si intretinere IT (aspect dovedit cu diploma de studii sau certificate obtinute in urma unor specializari) minimum 6 ore/zi in zilele legal lucratoare la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru realizarea operatiilor de intretinere si reparatii curente echipamente IT ce pot fi executate on-site. Cerinta nr. 1. Cerinta minima de calificare: Ofertantul va face dovada certificarii sistemului de management in activitatea de service in raport cu standardul ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 08:55