Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii


Detaliu pentru invitatia numarul 336389
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU
Numar invitatie: 336389/01.10.2012
Denumire contract: Contract de servicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIUCod fiscal: RO 27295841, Adresa: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Telefon: 0253238220, Fax: 0253238221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210234, telefon: +40 253238220, fax: +40 253238221, persoana de contact: Alexandru Zaharia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Edilitara Public SA, strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari servicii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servcii de deszapezire
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1: Buldoexcavator(2buc)-1280 lei;LOT 2: Tractor cu plug semipurtat(1buc)-300 lei;LOT 3: Autobasculante 27 to(3buc)-870 lei;LOT 4: Autogreder(1 buc)-410 lei;LOT 5: Buldozer pe senile(1buc)-750 lei;LOT 6, 7, 8, 9, 10, ,11: Unimog 720 lei/lot(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere casocietatea se incadreaza in IMM) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca) incontul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare, sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00);
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei debuna executie : -prin retineri succesive din platile partiale. In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia uncont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata, se va prezenta si de tertul sustinator , daca este cazul, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.C.EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU : Director General Zaharia Alexandru, Director economic: Buga Rodica, Almasan Mioara-serviciul Licitatii, Dumitru Profira-Oficiul Juridic, Popescu Nicolae-sectie prestari constructii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea contractului, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer