Achizitie publica - contract de servicii
Detaliu pentru invitatia numarul 341573
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341573/04.01.2013
Denumire contract: contract de servicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262205100-2369, fax: +40 262276358, persoana de contact: OVIDIU CUDRICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de consiliu, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii ap medicala
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 358 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenule limita de primire a ofertelor.Data la care se face echivalarea leu/valuta va fi la cursul valutar cu 5 zile inainte de data depunerii ofertei.Garantiile de participare pentru fiecare lot in parte sunt : A6 - 18 ron; L9- 5 ron; P19- 120; R2- 600;T29-11;U14- 11;Y44-135;Y80-9;Y85-16;ZA4-27;ZA12- 11;ZA13-11;ZA14-11;ZA18- 13;ZA23-11.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, In caz de depunerea a unei contestatii din partea unui ofertant la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, la care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: in cazul ofertei depuse pentru SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A APARATELOR SI INSTRUMENTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE, unde valoarea estimata a contractului de furnizare este de 77358 RON.Suma totala a garantiilor este 2417 Ron? conform art. 278^1 din OUG 24/2006, art. 1, alineat (a).De asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, nu se accepta constituirea prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr.Pop Calin ? ManagerJr. Horgos Alize ? Sef birou JuridicEc.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou AchizitiiIng. Botoi Daniela ? Sef Birou aparatura MedicalaIng. Cudrici Ovidiu ? Biroul AcchizitiiIng. Nemes Romeo ? Biroul AchizitiiEc. Lupu Andreea ? Biroul AchizitiiIng. Santa Ionel- Biroul AchizitiiCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Modalitate de indeplinire: Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ( Ord 509/2011). - Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.- Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor) in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator produselor care fac obiectul contractului, valabil la data depunerii ofertelor.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: - Referitor laloturile P19 si R2 , pentru fiecare lot in parte solicitam Aviz de functionare de la CNCAN(Copie dupa Avizul de functionare emis de CNECAN)- Cerinta nr. 2Pentru ofertantii serviciilor de intretinere si reparatii la aparatele de la loturile P19 si R2 solicitam dovada ca detine posibilitatea remedierii defectiunilor prin transfer sau upgrade de software.(mostra de softwere pe suport electronic)-Cerinta nr. 3Document prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/reparere pentru fiecare lot in parte.- Cerinta nr. 4Termenul de raspuns la solicitare sa fie maximum 48 ore de la sesizarea defectiunii (Declaratie pe propria raspundere.)- Cerinta nr. 5Ofertantul va asigura garantie de 6 luni pentru serviciile efectuate(Declaratie pe propria raspundere.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 14:22