Achizitie publica - contract de servicii
Detaliu pentru invitatia numarul 354572
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354572/10.10.2013
Denumire contract: contract de servicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIUCod fiscal: RO 27295841, Adresa: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Telefon: 0253238220, Fax: 0253238221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210234, telefon: +40 253238220, fax: +40 253238221, persoana de contact: Alexandru Zaharia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU, strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari servicii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: inchiriere de vehicule industriale cu sofer
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1: Buldoexcavator: 2 buc-720 lei; lot 2: Tractor cu plug semipurtat: 1 buc-315 lei;lot3: Autobasculanta 27 to;3 buc-923 lei;lot 4: Autogreder: 1 buc-300 lei; lot 5 : Autobasculanta 8, 5 to dotata cu lama si sararita: 1 buc-660 lei;lot 6, 7, 8, 9 : Autobasculanta 27 to dotata cu lama si sararita: 660 lei/lot ;lot 10, 11, 12 : unimog: 645 lei/;lot 13: vehicule de teren(ATV) ;360 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participarea (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca), virament bancar in contul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00);Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferetelor cu 5 zile ;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : -prin retineri succesive din platile partiale. In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 completata.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 lit. a), c1) si d) vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul generalde stat si bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.C.EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU : Director General Zaharia Alexandru, Director economic: Urlan Cecilia, Mitutoiu C-tin Doru-director tehnic;Popescu Ioana -sef serviciu;Scheau Viorela -economist;Dumitru Profira-sef birouDodenciu Dana Florentina jurist, Almasan Mioara- sef serviciu;Frumusanu Ovidiu -consilier;Popescu Nicolae-sef sectie ;Sitoianiu Ion -sef sectie. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din ceretificatul constatator.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Ofertantul isi va asuma respunderea cu privire la faptul ca informatiile cupriunse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 07:50