Achizitie publica - CONTRACT DE SERVICII "ACHIZITIA DE SEVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII CSEI1 BACAU"
Detaliu pentru invitatia numarul 321702
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321702/09.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII "ACHIZITIA DE SEVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII CSEI1 BACAU"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA NR.1Cod fiscal: 29094402, Adresa: STR. 22 DECEMBRIE NR.18, SC. A, AP.11, BACAU, Bacau, Telefon: +40 742126823, Fax: +40 0234552044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HENRI COANDA NR.17, BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600302, telefon: +40 742126823, fax: +40 0234552044, persoana de contact: CATALIN MAZILU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. HENRI COANDA NR.17, BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600302, telefon: +40 742126823, fax: +40 0234552044, persoana de contact: CATALIN MAZILU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII "ACHIZITIA DE SEVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII CSEI1 BACAU"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de catering pentru scoli
II.1.6) CPV: 55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.870 lei, respectiv, 2% din valoarea estimata fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zileGarantia de participare se va constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In cazul in care se opteaza pentru depunerea unui ordin de plata sau a unei file CEC, contul institutiei noastre pentru depunerea garantiei de participare este urmatorul: RO62 TREZ 0615 006X XX01 2135Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza, conform Legii nr. 346/2004, de reducerea cu 50% a garantiei de participare pe baza urmatoarelor documente: a) dovada de la Administratia Finantelor Publice ? privind cifra de afaceri anuala sau declaratie pe propria raspundere;b) certificat de la Inspectoratul Teritorial de Munca ? privind numarul mediu de salariati sau ofertantul poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind numarul de salariati.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original), nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin (3) din H.G. Nr. 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: - se va completa Anexa nr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea ?- se va completa Anexa nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr. 34/2006?- se vor prezenta in original sau copie legalizata, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data deschiderii ofertelor: 1. Certificat emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - bugetul de stat;2. Certificat emis de Primaria de la sediul social si punctul de lucru implicit - taxe si impozite locale [bugetul local] . Persoane juridice/fizice romane -Cerinte obligatorii: A se va prezenta IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, organizat, dupa caz, la nivel local sau la nivel national, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al operatorului economic, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv, faptul ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata sau in faliment);
- data de eliberare a Certificatului va fi cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.BSe va prezenta , in COPIE LEGALIZATA Certificatul de inregistrare fiscala a operatorului economicPersoane juridice/fizice straine- cerinte obilgatorii: - se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatoriise va completa Anexa nr. 6 ?Fisa de informatii generale?, anexat la documentatia de atribuire, in care se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului sau cont deschis la Unitati Bancare in cazul PFA sau I.I. (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor), precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail.( cerinta obligatorie pentru transmiterea de date)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii-Autorizatia sanitara de functionare valabila la data deschiderii ofertelor, eliberata de autoritatile sanitare competente, pentru obiectul de activitate privind serviciile solicitate ( DSP) ? copie legalizata-Document de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor ? pentru obiectivul catering( DSVSA)- copie legalizata- se va prezenta declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind echipamentele si dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, utilajele speciale, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - Anexa nr. 7.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE SAU SE POATE DESCARCA GRATUIT DE PE SITE-UL WWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 13:30