Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii asigurare tip CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 329325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Numar invitatie: 329325/12.06.2012
Denumire contract: Contract de servicii asigurare tip CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Eroilor, nr. 128, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 213503245, fax: +40 213503245, persoana de contact: Oancea Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice, Bulevardul Eroilor, nr. 128, Voluntari, Romania, cod postal: 077190,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura - Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii asigurare tip CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de asigurare a autovehiculelor tip CASCO pentru autovehiculele din anexa 1.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune garantie de participare in cuantum de 1000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi minim egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.In masura in care CNSC-ul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 700 lei, conform prevederilor art. 278 ^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie prin : Scrisoare de Garantie Bancara (Formular 13) sau (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?- prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura"- prezentare formular ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006"Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare?Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitriu Gheorghe ? DirectorCiobanu Cristiana ? Consilier juridicComisia de evaluare oferteMitroi Viorel ? PresedinteIonescu Doina ? MembruBiris Iovu Adrian ? MembruOneata Marian ? MembruPopa Luminita ? MembruOancea Ionut ? SecretCertificate de atestare fiscala (origina sau copii conform cu originalul)care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteler din care sa reiasa situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neplata obligatiilor catre bugetul local si cel general consolidat, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 1. Prezentare formular ?Informatii Generale?2. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.3. Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari supuse prezentei proceduri pe teritoriul Romaniei pentru anul 2012(Decizia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor prin care societatea de asigurari este autorizata sa practice asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru pagube produse tertilor prin accidente de autovehicule, asigurarea cladirilor impotriva tuturor riscurilor si asigurarea persoanelor impotriva accidentelor. Declaratie care sa ateste ca societatea nu a fost supusa procedurii de supraveghere din partea CSA)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Ultimul bilant contabil anual depus vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii cel putin a unui contract a carui obiect a constat in prestarea unor servicii similare celor ce fac obiectul prezentei procedurii de achizitie. Certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 valabila la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pretul ofertei reprezinta pretul ofertat pentru prestarea serviciului de asigurare tip CASCO pentru aototurismele dinparcul auto din anexa 1. Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei" (Ppret) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat factorului respectiv 70 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Ppret(i)= pret minim/pret(i) * punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv
Suma asigurata
30
Descriere: Suma asigurata reprezinta suma totala platita de catre asigurator in caz de dauna(e) asiguratului pentru toate autoturismele din anexa 1. Punctajul pentru factorul de evaluare "Suma asigurata" (Psuma) se acorda astfel: a) pentru cea mai mare valoare a sumei asigurate (Psuma max) se acorda punctaj maxim de 30 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la punctul a), punctajul se calculeaza astfel: Psuma (i) = Suma asig.(i)*30 puncte/Psuma max.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sectiunea documentatie si clarificari a acestui site
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 20:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer