Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.


Detaliu pentru invitatia numarul 344924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 344924/09.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiectprestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Stradela Moara de Vant nr. 37A, Iasi, Romania, cod postal: 700376, telefon: +40 732005703, fax: +40 232219338, persoana de contact: Elena Oancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Stradela Moara de Vant nr. 37A, Sala de Sedinte, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiectprestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract prestari servicii de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2012 este de 48000.00 lei la care se adauga TVA. Valoarea estimata incluzand eventualele suplimentari, conf. art. 6, alin. 3 din HG 925/2006 este de 72000, 00 lei, la care se adauga TVA. 6000 lei/luna.Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013.Optiuni: Contractul va fi pana la 31.12.2013 cu posibilitate prel cu 4 luni confart.6, alin.3, dinHG925/2006
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 000 - 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul gar. de part. este de 960, 00 lei. Ofertantii care fac dovada incadrarii in cat. IMMuri, potrivit L. nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cuant. gar. de part. cu 50%, respectiv in cuantum de 480 lei.2.Modul de constit. a gar.de part.: conf. prev.art.86alin.(1) din H.G.nr.925/2006 prin: a) vir. bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, ATCPMB, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237;b) instr. de garantare (scris. de gar.).3.Instr.de garantare (scris. de gar.) trebuie constituit irevocabil in favoarea autorit. contract.(Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) de o societ. bancara ori de o societ. de asig. si trebuie prezentat, in original, in conf. cu form. din Anexa nr. 8 din Sect. a 4-a-Formulare.In cazul in care instr. de gar.(scris. de gar.) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.4.Perioada de val. a gar. de part. este cel putin egala cu per.de valab.a ofertei.5.Cuantumul ce se va retine in cond. art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.6. Retinerea gar. de part. se va face in conf. cu prev.legale in domeniul achiz. publice.7. Dovada constit. gar. de part. trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor.8. In cazul in care dovada constit. gar. de part. nu este prezent. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor, precum si in cazul in care nu este constit. in cuantumul, forma si avand perioada de val. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf. prev. art. 33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prev. art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006. 9. Gar. de part. se restituie in conf.cu prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.10. Pt. o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius- Catalin MARINESCU, Presedinte ANCOM, Constantin Dan NEAGU, Director DR Iasi; Ovidiu BEJENARU, Sef Serviciu Control Zonal, DR Iasi; Carolina Daniela SOROCEANU, Sef Serviciu Economic Administrativ, DR Iasi; Marina MIHAILA, Sef Birou Financiar Contabilitate si Venituri, DR Iasi; Mugurel Marian PASERE, Sef Birou Administrativ, DR Iasi; Sorin Dumitru CLIMESCU Referent, Birou Administrativ, DR Iasi; Bogdan Cristian PAL, Consilier juridic DR Iasi; Elena CIOCOVEANU, expert Birou Administrativ, DR Iasi; Elena OANCEA, Referent, Oficiul Achizitii Regionale, DR Iasi. Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea- ? informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a Formulare. Dotarea tehnica trebuie sa fie minim: 10 aspiratoare de praf profesionale pentru suprafete medii si mari, 2 carucioare curatenie multifunctionale, conforme cu solicitarile din caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer